اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشتی آزاد

داور قمی قاضی پیکارهای لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور شد

داور قمی از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی کشورمان برای قضاوت در مسابقات لیگ دسته برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

داور قمی قاضی پیکارهای لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کشتی کشورمان و با توجه به ثبت نام‌های به عمل آمده از تیم‌های مایل به شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی و روش برگزاری این رقابت‌ها مشخص شد و مدعیان از فردا در تلاش برای دستیابی به مقام قهرمانی به میدان می‌روند.

برای برگزاری مطلوب پیکارهای هفته نخست از فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور، اسامی بهترین داوران و ناظران کشتی کشورمان برای این رقابت‌ها اعلام شد در حالی که بین این نفرات سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم نیز حضور دارد.

اسامی داوران و ناظران هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد در شرایطی مشخص شد که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، لیگ برتر کشتی آزاد با عنوان جام ولایت از روز جمعه هفدهم آبان ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

بر این اساس، سه دیدار نخستین هفته این رقابت‌ها از ساعت 16 و دیدار تیم‌های ثامن الحجج (ع) سبزوار و استیل آذین ایرانیان به دلیل پخش مستقیم از شبکه ورزش و رادیو ورزش ساعت 17 برگزار می‌شود تا بدین ترتیب علاقمندان به کشتی در جریان نحوه برگزار این پیکارها قرار بگیرند.

یکی از مهمترین دیدارهای هفته نخست فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های کشور را قرار است عصر امروز تیم‌های خونه به خونه بابل و شهدای زنجان برگزار کنند در حالی که این دیدار به میزبان بابلی‌ها و در سالن دانشگاه آزاد این شهر به قضاوت سعید عباسی از قم به انجام می‌رسد.

ناظر فدراسیون، سرپرست مسابقه و نماینده سازمان لیگ برای برگزاری این دیدار اصغر انصاری از تهران است در حالی که نماینده فدراسیون و نایب رئیس هیئت کشتی استان مازندران نیز سلمان قادری خواهد بود و هیئت ژوری نیز طاهر محمدعلی زنگنه از تهران است.

سیدمحمدعابد هاشمی نسب، علی اکبر صوفی و جواد کریمی همگی از استان تهران به همراه سعید عباسی داور بین المللی، جوان و مطرح کشتی استان قم کار قضاوت دیدار حساس تیم‌های خونه به خونه بابل و شهدای زنجان در هفته نخست لیگ برتر را بر عهده دارند.

همچنین این هفته در سایر دیدارهای هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد کشور تیم‌های کشتی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و استیل آذین ایرانیان در سبزوار، گروه ساختمانی کفایتی مشهد و هیئت کشتی رستم کلا در سالن تختی مشهد و شرکت گاز مازندران با موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد در سالن سیدرسول حسینی به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/78002/ل40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول