اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

عسگراولادی حبیب انقلاب بود

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عسگراولادی حبیب انقلاب، مورد وثوق و اطمینان نظام اسلام بود.

عسگراولادی حبیب انقلاب بود

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با تسلیت درگذشت مرحوم عسگراولادی به خدمات و زحمات این مجاهد نستوه اشاره کرد و اظهار داشت: ‌انقلاب اسلامی ایران در پیروزی و استمرار حرکت عزتمند و اقتدار خود به مردان غیرتمند، صادق و قابل اعتمادی همچون مرحوم عسگراولادی افتخار می‌کند چراکه این شخصیت وارسته تمام هم و غم خود را در دفاع از اسلام و ولایت گذاشت.

وی با یادآوری اینکه چهره خدوم عسگراولادی در تاریخ ماندگار بوده و هرگز از صفحات زرین انقلاب پاک نمی‌شود، تصریح کرد: این مرد بزرگ با تحمل مصائب و مشکلات بسیار فراوان و عهده‌داری مسئولیت‌های خطیر توانست در عرصه خدمت‌رسانی به معنای واقعی حضور پیدا کند و در دفاع از انقلاب نیز از جان و دل مایه گذاشت.

حقیقت‌پور به حضور این مرد مجاهد در سنگرهای مختلف به ویژه عضویت در نهاد ارزشمند کمیته امداد و افتخار خدمت به محرومان و مستضعفین اشاره کرد و یادآور شد: ‌این خدمات هیچ وقت از حافظه ملت ایران و نظام اسلامی ما محو نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به القاب مختلفی که به مرحوم عسگراولادی به عنوان یار و یاور انقلاب، ذوب شده در ولایت و همچنین حبیب انقلاب دادند، خاطرنشان کرد: در تمام سنگرهای انقلاب اسلامی بویی از صداقت و همراهی مرد بزرگ را می‌توان به خوبی احساس کرد چراکه در حیات طیبه انقلاب اسلامی وجود چنین مردان مخلص سبب شده تا آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به خوبی متجلی شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از برجستگی‌های مرحوم عسگراولادی توجه جدی به قرآن و تأثیرپذیری از آیات و‌ روایات اهل بیت و ائمه اطهار (ع) بود که به یقین می‌توان گفت براساس تفسیر و تعالیم قرآن کریم سعی می‌کرد در جامعه آرامش و ثبات سیاسی و اجتماعی را به نفع جمهوری اسلامی ایران و ملت فراهم آورد.

انتهای پیام/62004/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول