اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران:

عسگراولادی منشا وحدت بود‌

دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران با بیان اینکه عسگراولادی منشا وحدت بود،‌ گفت: عسگر اولادی از نیروهای مخلص انقلاب بود.

عسگراولادی منشا وحدت بود‌

محمدعلی مینایی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ساری در پی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری حبیب‌الله عسگراولادی این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر (عج)، امام و رهبری و مردم ولایتمدار تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه مرحوم عسگراولادی از ذخایر نیروهای مخلص و متدین انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: ایشان از یاران قدیمی، از بنیانگذاران جمهوری اسلامی و از موسسان حزب موتلفه اسلامی در سال 42 بوده است.

مینایی‌فر به فداکاری‌های مرحوم عسگر اولادی مبنی بر همکاری با حضرت امام اشاره کرد و ادامه داد: در سال 42 حضرت امام فرمان مقابله با رژیم شاه را صادر کردند که این مرحوم به فرمان امام راحل لبیک گفت و از آن موقع تاکنون در صف اول مبارزه با استکبار قرار گرفت.

قائم مقام دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در مازندران، روحیات مرحوم عسگر اولادی را در ایجاد وحدت بین سیاسیون عنوان کرد و گفت: شخصیت بارز عسگر اولادی در این بود که سعی داشت وحدت بین مومنان و مسلمانان در جامعه اسلامی برقرار شود.

وی افزود: اگر بگوییم عسگر‌اولادی مردمی مبارز تشکیلاتی و مومن بوده که تمام عمرش را صرف اسلام و انقلاب کرده است گزاف نیست.

مینایی‌فر، عسگر اولادی را از یاران قدیمی انقلاب دانست و تصریح کرد: تمام مبارزان انقلاب با این مردم فقید سعید خاطره نیک دارند.

وی آشنایی خود را با عسگر اولادی مربوط به قبل از انقلاب دانست و گفت: این مرحوم در خدمت به اسلام و انقلاب چیزی کم نگذاشت.

مینایی‌فر با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر ایشان به ایجاد وحدت بین کاندیداها تلاش می‌کردند، خاطر نشان کرد: خدا رحمت کند این فقید بزرگوار را، امیدواریم خداوند توفیق دهد تا ادامه دهنده راه این مرد انقلابی باشیم.

انتهای پیام/86006/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول