اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

مرحوم عسگراولادی مبارزی خستگی‌ناپذیر بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مرحوم عسگراولادی نه تنها از آغاز انقلاب، بلکه قبل از انقلاب نیز چهره‌ای شناخته شده بود و در راه اعتلای ایران اسلامی زحمات و تلاش‌های فراوانی کشیده‌ بود.

مرحوم عسگراولادی مبارزی خستگی‌ناپذیر بود

غلام محمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان ضمن ابراز تاسف از درگذشت مرحوم آقای حبیب‌الله عسگراولادی  اظهار داشت: وی فردی ولایتمدار، سیاست‌مداری منصف، اعتدالگرا و اخلاق‌مدار بود و هیچ وقت حتی در مقابل مخالفان سیاسی‌اش از مدار انصاف و اخلاق خارج نمی‌شد.

وی افزود: عسگراولادی همیشه جلسات را با تفسیر قرآن شروع می‌کردند و ارادت ویژه‌ای به ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت امام حسین (ع) داشتند و تاکید داشتند که در عالم سیاست هیچگاه نباید از مسیر و روش ائمه معصومین فاصله گرفت و همیشه باید دنبال روی ولی فقیه و همراه با مرجعیت باشید تا دچار انحراف نشد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرحوم استاد عسگر اولادی همواره به همه روحیه می‌دادند و تاکید می‌کردند که در مسیر انقلاب نباید ناامید شد و هیچگاه از خط اصیل انقلاب خارج نشدند و واقعا مبارزی خستگی ناپذیر بودند و هیچگاه در مسیر اعتلای انقلاب احساس خستگی نکردند.

وی تصریح کرد: این مرحوم یار دیرین و فداکار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همینطور مجاهدی خستگی‌ناپذیر بودند که تقریبا تمام عمر پربرکتشان را صرف خدمت به محرومین کردند.

طاهری افزود: نام عسگراولادی از این پس نیز همواره در تاریخ انقلاب یادآور مبارزه، جهاد، صبر و اعتدال خواهد بود.

وی ضمن عرض تسلیت فقدان آن مرحوم به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت ایران، خانواده محترم آن مرحوم و همه مبارزین و همرزمانش به خصوص یاران ایشان در حزب موتلفه اسلامی برای ایشان از خداوند منان طلب مغفرت دارم و برای بازماندگان صبر و پاداش آرزو کردند.

انتهای پیام/75005/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول