اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی:

عسگر اولادی مدافع همیشه حاضر انقلاب بود

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عسگر اولادی همیشه از مدافعان انقلاب اسلامی بود که در صحنه‌های مختلف سعی کرد از اسلام و انقلاب دفاعی جانانه داشته باشد.

عسگر اولادی مدافع همیشه حاضر انقلاب بود

حجت‌الاسلام میر قسمت موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، با تسلیت ارتحال مرحوم عسگر اولادی از چهره‌های شاخص و خدوم انقلاب اظهار داشت: این مرحوم از بدو پیروزی انقلاب تاکنون و در صحنه‌های مختلف در عرصه دفاع از انقلاب حاضر بود و سعی کرد تمام عیار مدافع انقلاب، امام و ارزش‌های اصیل این نظام باشد.

وی با بیان اینکه ابعاد زندگی عسگر اولادی می‌تواند برای نسل آینده و مدیران و مسئولان امروز کشور الگوی پاک‌دستی و ساده‌زیستی باشد، تصریح کرد: یکی از برجستگی‌های مرحوم عسگر اولادی این بود که در همان شروع نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) در حرکت‌های ولایت فقیه حاضر و مهیا بود و همیشه دفاع از روحانیت به ویژه ولی فقیه زمان را وظیفه خطیر خود می‌دانست.

موسوی به فراز و نشیب‌های زندگی مرحوم عسگر اولادی در قالب هیئت‌های مؤتلفه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب نیز با کمک دوستان و با دستور امام، کمیته امداد را به عنوان یک نهاد حمایتی تشکیل داده و مدت‌های مدیدی عهده‌دار مسئولیت در این نهاد حمایتی بود که آخرین سمت او نیز نمایندگی ولی فقیه در این نهاد ارزشمند است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه عسگر اولادی در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب سعی کرد از حق و عدالت دفاعی جانانه داشته باشد، خاطر نشان کرد: عسگر اولادی شخصیتی بود که لحظه‌ای از خط اصیل روحانیت فاصله نگرفت و سعی کرد زمینه حرکتی مناسب و مؤثر را در عرصه‌های مختلف فراهم آورده و بتواند تأثیرگذاری خود را به خوبی نشان دهد.

وی در پایان سخنان خود از مرحوم عسگر اولادی به عنوان یار انقلاب و پشتیبان ولایت یاد کرد و ادامه داد: این شخصیت وارسته در تمام صحنه‌ها موفق شد تا از ارزش‌های اسلام و انقلاب به خوبی دفاع کند.

انتهای پیام/62007/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول