اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد کشور:

مرحوم عسکراولادی خدمات درخشانی را به نظام اسلامی ارائه کرد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت:مرحوم عسکراولادی در زمان خود خدمات درخشانی را به نظام اسلامی ارائه کرد.

مرحوم عسکراولادی خدمات درخشانی را به نظام اسلامی ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی حسین انواری در نشست با استاندار با بزرگداشت یاد مرحوم عسکراولادی تاکید کرد: مصادف شدن روز درگذشت ایشان با نخستین روز از ماه محرم نیز بسیار عجیب است.

استاندار خراسان شمالی هم با عرض تسلیت درگذشت حبیب الله عسکراولادی سرپرست سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور،  توسعه استان خراسان شمالی را مستلزم توجه ویژه دستگاه‌های کشور دانست.

سید علی اکبر پرویزی اضافه کرد: با عنایت به محرومیت موجود در استان به ویژه در مناطق روستایی اقدامات کمیته امداد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

حسن قلی زاده معاون برنامه ریزی استاندار نیز با ارائه گزارشی از پیشرفت مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، بخش‌های مربوط به کمیته امداد به ویژه در خصوص ساخت مسکن برای مددجویان را مورد توجه قرار داد.

امان الله حسین‌پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از این برکات تأمین کمک‌های ساخت مسکن بوده که بودجه مربوطه را به صورت اولویت‌بندی شده در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول