اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:

کتابداران با الهام از عاشورا در راستای افزایش بصیرت جامعه کوشش کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کتابداران باید با الهام از فرهنگ عاشورا، تمام هدف و تلاششان را افزایش بصیرت خود و جامعه قرار دهند.

کتابداران با الهام از عاشورا در راستای افزایش بصیرت جامعه کوشش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در آیین افتتاحیه دوره آموزشی ضمن خدمت کتابداران استان، اظهار کرد: کتاب بهترین ابزار جاودانگی انسان و مهم‌ترین نماد فرهنگ هر جامعه است.

وی با اشاره به نقش کتاب در اعتلای فرهنگ جوامع گفت: با توجه به رشد علوم الکترونیک و انواع نرم‌افزارها، هنوز هیچ ابزاری جای کتاب را نگرفته و کتاب به‌عنوان تنها میراث مکتوب بشر از جایگاه ویژه و ممتاز برخوردار است.

جلالی افزود: کتابدار در زمره افراد اندیشمند و صاحب علم است و به دلیل ارتباط با کتاب باید بیشترین سهم مطالعه را داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کتابدار باید اهل تحقیق و پژوهش باشد و در زمینه مطالعه و تشویق مردم به مطالعه پیشرو و سرآمد باشد.

وی با اشاره به ایام محرم هدف از قیام کربلا را افزایش بصیرت مردم برشمرد و گفت: کتابداران باید با توجه به این موضوع و الهام از فرهنگ عاشورا، تمام هدف و تلاششان را افزایش بصیرت خود و جامعه قرار دهند.

انتهای پیام/68001/س20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول