اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه گرگان:

شعار مرگ بر آمریکا موضع صریح ملت ایران است / 13 آبان نماد روشن‌فکری و بصیرت ملت ایران

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با تاکید بر اینکه شفاف‌ترین پیام 13 آبان مبتنی بر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است گفت: شعار مرگ بر آمریکا موضع صریح ملت ایران است.

شعار مرگ بر آمریکا موضع صریح ملت ایران است / 13 آبان نماد روشن‌فکری و بصیرت ملت ایران

عباس سیامرزکوهی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا به واسطه تفکر و اندیشه ناب اسلام که امام راحل آن را برای ملت ایران به ارمغان آورد در سراسر ایران اسلامی بلند شده چرا که ملت شهید پرور کشورمان به واسطه این شیطان بزرگ خون‌های بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه فرزندان جبهه ملی، لیبرالیسم و نهضت آزادی، خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند تصریح کرد: ملت ما هیچ گاه از مواضع خود در دفاع از حریم ولایت، آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل و انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آیند و اطاعت محض از مقام معظم رهبری دارند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: تا زمانی که مبارزه با باطل وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز بر زبان‌ها جاری است تا به فضل خداوند حق علیه باطل به پیروزی برسد.

سیامرزکوهی افزود: 13 نماد روشنفکری، بصیرت و جوشش تفکر مبتنی بر اسلام ناب محمدی است و نماد یک تحول تاریخی و به صحنه آمدن نوجوانان و جوانان وابسته به مرجعیت و تفکر دین‌مداری است.

وی با تاکید بر اینکه 13 آبان نماد مدیریت دینی است یادآور شد: یوم‌الله 13 آبان تقابل فکری و عملی اسلام با استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار است که از خروش نهضت حضرت امام تا فتح لانه جاسوسی آمریکا ادامه داشت و دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه امسال در 13 آبان حضور مردمی بیشتر از دانش‌آموزی و دانشجویی بوده است اظهار داشت: این حضور گسترده نشان از ایستادگی ملت ما بر روی افکار و اندیشه‌های امام راحل و تقابل با آمریکای جهان‌خوار دارد.

سیا‌مرزکوهی افزود: مردم ما نشان داده‌اند در مقابل هر نوع تحریمی با عقلانیت، مقاومت و بصیرت سیاسی ایستاده‌اند و این حضور تبعیت آنها را از مقام معظم رهبری و همسو بودن با تفکر انقلابی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول