اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد

برگزاری مراسم «بصیرت عاشورایی» در اماکن متبرکه قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مراسم سوگواری بصیرت عاشورایی در بقاع و اماکن متبرکه شاخص استان قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم «بصیرت عاشورایی» در اماکن متبرکه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: همزمان با شروع دهه اول ماه محرم، ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی به منظور تعظیم فرهنگ عاشورا و ترویج شعائر اهل بیت (ع) در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود، ترویج فرهنگ عاشورایی، ایثار و شهادت و ولایت‌مداری و حمایت از ولایت از اهداف سوگواره بصیرت عاشورایی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به برنامه‌های سوگواری بصیرت عاشورایی گفت: استفاده از ظرفیت مبلغان و اعزام بالغ بر 110 روحانی که شامل 60 مبلغ اعزامی از استان قم و بالغ بر 70 مبلغ بومی استان قزوین هستند به امامزادگان و بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد استان یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

نوروزی عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه در امامزادگان و بقاع متبرکه با عنوان ستارگان بصیرت ویژه شهدای بنی هاشم (ع) در واقعه کربلا یکی دیگر از برنامه‌های این ایام است که در قالب 30 تابلوی گرافیکی به معرفی شخصیت‌های اصحاب حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پرداخته است.

انتهای پیام/2667/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول