اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مجاهدت عسگراولادی در تاریخ انقلاب پرآوازه می‌ماند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مجاهدت‌ها و صبوری‌های عسگراولادی به عنوان فرزند دلیر انقلاب اسلامی در تاریخ این کشور ابدی بوده و به یادگار می‌ماند.

مجاهدت عسگراولادی در تاریخ انقلاب پرآوازه می‌ماند

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با شناختی که بنده از این شخصیت انقلابی و مجاهد راه اسلام و ارزش‌ها دارم آشکار است که مرحوم عسگراولادی لحظه‌ای از این مسیر و همچنین تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه غفلت نکرده و به مانند مردان بزرگ تلاش کرده است تا چهر‌ه‌ای از عظمت و نظام اسلامی را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: عسگراولادی دارای شخصیتی شاخص در عرصه ولایت‌مداری و حرکت‌های اعتدال‌گرایانه و مبتنی بر رعایت اصول و اخلاق‌مداری در عرصه سیاسی اجتماعی و حتی فرهنگی بود و لحظه‌ای در مقابل مخالفان سیاسی‌اش از مدار و محور اخلاق و رعایت ارزش‌های اسلامی و انصاف و اعتدال خارج نشد.

این نماینده مجلس به روحیه همیشه پر نشاط عسگر اولادی در دفاع از انقلاب و دستاوردهای 34 ساله آن اشاره کرد و افزود: زحمات این شخصیت انقلابی در تاریخ پرفراز و نشیب این کشور به یادگار می‌ماند و نسل‌های آینده همیشه از مرحوم عسگراولادی به عنوان مجاهد شجاع و دارای کارنامه درخشان در عرصه تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه یاد خواهند کرد.

پیرموذن خاطرنشان کرد: ما امروز در عرصه سیاست به چنین شخصیت‌های آگاه و روشن ضمیر نیاز داریم تا بتوانیم بیش از هر زمان دیگر در عرصه‌های مختلف توان و قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران حتی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را متجلی کنیم.

وی به فعالیت ارزشمند مرحوم عسگراولادی در حزب موتلفه به عنوان قدیمی‌ترین تشکل سیاسی در کشور و همچنین پایه‌گذاری در شکل‌گیری کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی اشاره کرد و اذعان داشت: تمام زندگی مرحوم عسگراولادی دفاع از حق و حقوق محرومان، مظلومان و مستضعفان بود و در کنار آن آنچه که به مرحوم عسگراولادی چهره‌ای مجاهد و واقعی بخشید حرکت ارزشی در مسیر اعتلای اسلامی بود.

انتهای پیام/62007/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول