اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی:

عسکراولادی از مبارزان با سابقه دوران انقلاب بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: حبیب‌الله عسکراولادی از شخصیت‌های کم نظیر و ارزشمند و از مبارزان با سابقه دوران انقلاب بود.

عسکراولادی از مبارزان با سابقه دوران انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی این حزب ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام و رحلت غم‌انگیز حاج حبیب‌الله عسکراولادی اظهار داشت: این شخصیت کم نظیر و ارزشمند از مبارزان با سابقه دوران انقلاب بود که 13 سال از عمر با برکت خود را در زندان‌های رژیم طاغوت گذراند.

وی فقدان عسکراولادی را برای امت حزب‌الله ضایعه‌ای بزرگ دانست و افزود: عسکراولادی از شخصیت‌های مورد اعتماد حضرت امام(ره) بود به طوری که امام راحل درباره وی فرمودند: «آقای عسکراولادی نظیر آقای مرحوم عراقی از اول نهضت همراه بود و زحمت کشید و من او را مرد بسیار صالح و بسیار فداکاری می‌دانم.»

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی یادآور شد: مرحوم عسکراولادی در سال‌های اخیر مواضع موثری را در مقابل جریان فتنه و انحراف از خود نشان داد و همواره در راه افشای تحرکات گروه‌هایی که سعی داشتند انقلاب را از اهداف خود دور کنند، کوشید.

مقدسی با اشاره به برگزاری با شکوه مراسم گرامیداشت 13 آبان گفت: در این روز به درستی ابهت پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به دست جوانان برومند این مرز و بوم در هم شکسته شد و تفکرات استکباری و ضد بشری و سیاست‌های جاسوس محورانه، برتری ‌جویانه و غلط دولتمردان مستکبر آمریکا زیر پای ملت غیور و بصیر ایران و شرکت‌کنندگان مراسم 13 آبان له شد.

وی با بیان اینکه هیچ تغییری در مواضع خصمانه دولت آمریکا علیه ملت ایران ایجاد نشده، ادامه داد: به همین دلیل ملت ایران در 13 آبان امسال با شور و هیجانی جدید شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار جهانی» را سر داد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی در ادامه به اثرات حضور با شکوه مردم در مراسم 13 آبان در مذاکرات آتی کشورمان اشاره کرد و افزود: غرب و به ویژه آمریکا باید بدانند ادامه تحریم‌ها و تهدیدها فایده‌ای جز افزودن بر نفرت ملت ایران علیه تجاوزات آنان ندارد، ملت طی سه دهه گذشته زیستن بدون آمریکا و حتی زیستن در ستیز با آمریکا و مقاومت را پذیرفته است و هر روز قدرتمند‌تر از گذشته در صحنه‌های جهانی و منطقه‌ای حضور پیدا می‌کند.

مقدسی با اشاره به مذاکره کشورمان با گروه 1+5 خاطرنشان ساخت: دشمنان انقلاب از ابتدای شکل گیری نظام توطئه‌های فراوانی را به کار بستند، بر همین اساس در مذاکرات پیش رو بین ایران و 1+5 آمریکایی‌ها باید متعهد شوند که در امور داخلی ایران دخالت نکنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سیاست دوگانه و متناقض از شاخص‌های اصلی حکومت‌های استکباری است، تصریح کرد: تیم مذاکره ‌کننده ایرانی حتما با روحیه دو رویی و نفاق آمریکایی‌ها آشنا هستند و باید مراقب دستکش‌های مخملی آنها نیز باشند و نباید به بهانه نرمش قهرمانانه به منافع ملی ملت ایران خدشه‌ای وارد شود.

مقدسی با اشاره به انتصابات صورت گرفته در وزارت علوم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن همه مصالح نمی‌خواستند افرادی همچون میلی‌منفرد و توفیقی در دانشگاه مسئولیت داشته باشند، اگر قرار بود این آقایان در دانشگاه مسئولیت اجرایی داشته باشند دیگر نیازی به معرفی آقای فرجی‌دانا نبود و اصولاً نمایندگان نظرشان این بود که پای چنین افرادی به عنوان مسئول در دانشگاه باز نشود و این جواب اعتماد مجلس به فرجی‌دانا نبود و با این کار وی به اعتماد مجلس پشت پا زد.

وی در ادامه عدم رأی اعتماد مجلس به یکی از سه وزیر پینشهادی دولت را حاکی از حساسیت نمایندگان مردم به جریان‌های خاص دانست و تاکید کرد: این حساسیت‌ها یکی از وظایف نظارتی مجلس در قبال دولت به حساب می‌آید و اینگونه دقت نظرها می‌تواند مانع بسیاری از مشکلات در آینده باشد.

وی در پایان حاشیه‌سازان دولت را یکی از چالش‌های جدی دولت دانست و گفت: دولت باید کسانی را که هر روز با مواضع و سخنان نسنجیده خود حاشیه سازی می‌کنند و مانع از توجه به متن می‌شوند از خود دور کند و از دچار شدن به نقاط ضعف دولت قبل پرهیز کند.

انتهای پیام/87001/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول