اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

خدمات‌رسانی به کوی سایان باید با اولویت مسائل فنی و کارشناسی باشد

شهردار زنجان گفت: خدمات‌رسانی به کوی سایان باید با اولویت مسائل فنی انجام گیرد.

خدمات‌رسانی به کوی سایان باید با اولویت مسائل فنی و کارشناسی باشد

حبیب مولایی‌یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: حساسیت اعضای شورای شهر در این خصوص مورد توجه شهرداری است.

وی دغدغه‌های موجود برای خدمات‌رسانی به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی شهر زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: این دغدغه‌ها کاملاً پذیرفتنی است.

شهردار زنجان توجه به موضوعات فنی در ساماندهی این سکونت‌گاه‌ها را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید به مسائل کارشناسی توجه کرد.

این مسئول پرهیز از احساسات و عواطف در این موارد را یادآور شد و گفت: در مدیریت شهری این موضوعات باید کمرنگ باشد.

مولایی‌یگانه به سکونت‌گاه‌های غیر رسمی در شهر زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و توجه به مشکلات موجود مورد تاکید شهرداری و اعضای شورای شهر زنجان است.

شهردار زنجان با بیان اینکه دغدغه‌های اعضای شورای شهر در خصوص گازکشی به کوی سایان قابل درک است، یادآور شد: مباحث کارشناسی باید اولین موضوع قبل از انجام هر اقدامی باشد.

وی با بیان اینکه باید نسبت به ساماندهی و آینده کوی سایان و دیگر سکونت‌گاه‌های غیررسمی در زنجان اهتمام جدی صورت گیرد، افزود: تعیین تکلیف این سکونت‌گاه‌های غیررسمی برای مدیریت شهری زنجان حائز اهمیت است.

مولایی یگانه ضمن تاکید بر رعایت منطق و تعقل در خصوص گاز‌کشی به کوی سایان، ابراز داشت: باید از مباحث احساسی در این خصوص پرهیز کرد.

شهردار زنجان از مطالعه وضعیت موجود کوی سایان توسط شرکت مشاور خبر داد و تاکید کرد: باید نسبت به مطالعات کارشناسی در این خصوص اهتمام داشت.

این مسئول به اهمیت سکونت‌گاه‌های غیررسمی در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: باید با اقدامات و تدابیر لازم نسبت به کنترل و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی در شهر زنجان اقدام کرد.

وی یگانه با بیان اینکه شهرداری زنجان یکی از اجزای مدیریت شهری در زنجان است، اذعان داشت: مدیریت شهری استان و شهرستان زنجان باید نسبت به موضوع سکونت‌گاه‌های غیررسمی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/73007/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول