اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

خائنان، امام(ره) را مخالف با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌خوانند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که امام(ره) را مخالف با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌خوانند، صداقت را زیر پا گذاشته‌اند و خائن هستند.

خائنان، امام(ره) را مخالف با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌خوانند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی کوچک‌زاده ظهر امروز در همایشی با محوریت استکبارستیزی که به مناسبت سالروز 13 آبان در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه بهترین راه حل فیزیکی دشمن در مبارزه، کج کردن شاخص و الگوی انسان است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) شاخص و الگوست و اگر امام را تحریف کنند، سر از ناکجاآباد در می‌آوریم.

کوچک‌زاده افزود: انسان در تمام دوران زندگی هوشیارانه خود که دارای عقل و تفکر است، همواره در دو راهی انتخاب قرار دارد و می‌توان گفت که روزانه در مسیر انتخاب کردن است که این گزینش‌ها مسائل جزئی و بزرگ زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: اگر معیار انسان تحریف شود، هر کسی می‌تواند بر او غلبه کند، تمام تلاش‌های وی را از بین ببرد و انسان را از هستی ساقط کند؛ بنابر این یکی از بهترین راه‌های فیزیکی مبارزه با دشمن انحراف و کج کردن تراز و الگوست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم در تعرض به حکومت خواستار تبعیت از امام معصوم هستند و انتظار آن‌ها این است که امروز بر اساس صلح امام حسن مجتبی(ع) با معاویه، صلح با آمریکا صورت بگیرد.

کوچک‌زاده یادآور شد: این موضوع انحراف شاخص مردم را نشان می‌دهد؛ زیرا یک امام حسن دروغین در ذهن آن‌ها ساخته شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های 78 و 79 که دوران اصلاحات و گفت‌وگوی تمدن‌ها بود، هم‌زمان با مجلس ششم 137 نفر با ارسال نامه‌ای به رهبر انقلاب خواستار نوشیدن جام زهر شدند و با استناد به پذیرش قطع‌نامه از سوی امام راحل(ره) عاقبت آن را محبوبیت رهبری دانستند.

کوچک‌زاده در پاسخ به نویسندگان آن نامه اعلام کرد: اگر عده‌ای امروز طبق صلح امام حسن(ع) خواستار دوستی با دشمن هستند، باید مفاد صلح‌نامه امام حسن و معاویه را به درستی بدانند؛ زیرا طرفداری عده‌ای از رابطه با آمریکا و مقایسه کردن این قضیه با صلح امام حسن به این معناست که امام حسن دروغین، آن‌ها را به ذلت فرا می‌خواند.

وی با بیان اینکه در واقع آن‌ها شاخص خود را به درستی نشناخته‌اند و دشمن تراز آن‌ها را کج کرده است، ادامه داد: معاویه برگه سفیدی را مهر و امضا کرد و نزد امام فرستاد و ایشان تمام مواردی را که او به باطل حق خود می‌خواند، از وی سلب کرد؛ بنابر این اگر آمریکا هم چنین رفتاری داشته باشد، ما با اقتدا به حجت خود، امام حسن، صلح می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما مسئله این است که آمریکا چنین کاری نمی‌کند و اینکه با فرض انجام خواسته‌های معاویه از سوی امام، او درصدد مسمومیت و از بین بردن امام برآمد، نشان می‌دهد که بحث ذلت و ذلیل شدن نیست؛ بلکه شکل مبارزه در زمان‌های مختلف متفاوت است.

کوچک‌زاده مشکل بسیاری از مردم امروز را گم کردن الگو و تعبیر ناصحیح از آن دانست و تصریح کرد: شاخص اجتماع اگر منحرف شود، دشمن هر کاری می‌تواند انجام دهد و به همین دلیل باید حجت امروز خود را به درستی شناخت.

وی بیان کرد: اکنون در عصر غیبت باید مطیع ولی فقیه بود و به درستی او را شناخت تا دشمن موفق به فریبکاری نشود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه بسیاری از جوانان امروز سر در عیش و نوش فرو کرده‌اند و از اتفاقات و دروغ‌هایی که گاه به خورد آن‌ها می‌دهند، غافل هستند، ادامه داد: بسیاری به سادگی می‌پذیرند که امام خمینی(ره) مخالف شعار «مرگ بر آمریکا» بود و این پذیرفتن نشانه عدم آگاهی مردم امروز از الگو و شاخص خود است.

کوچک‌زاده مطالعه سخنان امام در پذیرش قطع‌نامه 598 را عاملی برای آگاهی از عقیده ایشان نسبت به آمریکا دانست و اظهار کرد: تمام وجود امام در ضدیت با استکبار بود که در رأس مصداق امروز آن آمریکا است.

وی ادامه داد: همه دولت‌مردان خود را مرید امام می‌خوانند و برای جلب نظر مردم متوسل به امام می‌شوند که این نشان از محبوبیت ایشان در میان مردم دارد؛ بنابر این اگر کسی مخالف نظر و عقیده ایشان صحبت کند، با مردم صادق نبوده و دروغ گفته است.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: امام(ره) نه تنها مردم ایران بلکه تمام مسلمانان را به مقابله با استکبار فراخواندند و مردم را دعوت کردند تا نظام‌هایی را که بر اساس صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم بنا شده است، نابود کنند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: مردم ایران باید رهبر انقلاب و کلام ایشان به خصوص درباره پذیرش قطع‌نامه و عقیده این بزرگوار در مورد آمریکا و استکبار جهانی را به خوبی بشناسند؛ زیرا در غیر این صورت دشمنان، رهبری دروغین برای آن‌ها می‌سازند و مردم را وادار به تبعیت از آن می‌کنند.

وی اذعان کرد: کسانی که امام(ره) را مخالف با شعار «مرگ بر آمریکا» می‌خوانند، صداقت را زیر پا گذاشته‌اند و خائن هستند.

انتهای پیام/77011/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول