اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام:

فضای مجازی فرصت مناسبی برای شناساندن اندیشه‌های امام خمینی است

کارشناس فرهنگی مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام گفت: فضای مجازی فرصت مناسبی برای شناساندن اندیشه‌های امام خمینی است.

فضای مجازی فرصت مناسبی برای شناساندن اندیشه‌های امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، جهانگیر قاسمی در حاشیه داوری جشنواره‌ سراسری معمار انقلاب در تبریز،‌ با اشاره به تاثیر فضای سایبر در برقراری تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر اظهار داشت: با توجه به گستره‌ی فضای مجازی و امکان ارتباط آنلاین و سریع در این فضا، اصحاب فرهنگ و هنر می‌توانند بهترین بهره‌گیری را از آن داشته باشند.

وی وبلاگ‌نویسی را از راههای مؤثر در ارتقای سطح ارتباطی و تولید آثار با محوریت دینی برشمرد و گفت: دیدگاه‌های مختلف در فضای مجازی امکان تبادل آرا را به وجود می‌آورد و وبلاگ‌ها در این میان نقش مهمی در تبادل اطلاعات دارند.

قاسمی با اشاره به استقبال قشر جوان جامعه از جشنواره معمار انقلاب با محوریت اندیشه‌های امام خمینی تاکید کرد: تعداد آثار ارسالی به این جشنواره گویای نیاز جامعه به بازگویی افکار و اندیشه‌های متعالی امام  دارد و ویژگی‌های منحصر به فرد وبلاگ و سرعت و پویایی این پدیده می‌تواند فرصت مناسبی را برای شناساندن اندیشه‌های آن امام راحل فراهم آورد.

بر اساس این گزارش آیین اختتامیه جشنواره سراسری معمار انقلاب روز دوشنبه سیزدهم آبان ماه جاری ساعت 16 در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز واقع در اول سربالایی ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول