اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کوچکترین شبهه‌افکنی درباره فرمایشات امام خمینی قابل بخشش نیست

فرماندار شهرستان لنده گفت: خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است و هرکس که بخواهد کوچکترین شبهه‌افکنی و دروغ‌پردازی درباره ایشان منتشر کند ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی او را نخواهند بخشید.

کوچکترین شبهه‌افکنی درباره فرمایشات امام خمینی قابل بخشش نیست

سید یدالله فاطمیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده با اشاره به جایگاه امام خمینی(ره) در نظام جمهوری اسلامی ایران و انتشار مطالبی پیرامون اندیشه‌های امام در رسانه‌ها اظهار کرد: از زمان تشکیل جمهوری اسلامی ایران تاکنون همواره نصایح پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) در تمام شرایط و مقاطع حساس کشور چشم و چراغ راه این انقلاب بوده و خواهد بود.

وی افزود: راه امام راحل(ره)، افکار و عقاید آن همواره مسیر و چراغ راه برای ما بوده و تبعیت از نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای ما حجت است.

فرماندار شهرستان لنده تاکید کرد: سخنان و فرمایشات پیامبرگونه امام خمینی(ره) برای همیشه تاریخ بهترین الگو برای زندگی جوانان و نوجوانان بوده و هست.

وی تصریح کرد: حضرت امام (ره) نمونه عینی بهترین الگو به لحاظ سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، فردی و ابعاد برجسته شخصیتی برای آحاد جامعه اسلامی بوده که باید نصایح ایشان را بر لوح قلب حک کرد و در زندگی به‌کار برد.

فاطمیان در ادامه عنوان کرد: همه فرمایشات امام (ره) درباره مکر و حیله استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل همواره باید یکی از مهمترین شاکله‌های کاری در مذاکره با آمریکا باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: خط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت امام (ره) است و هر کس که بخواهد کوچکترین شبهه‌افکنی و دروغ‌پردازی درباره ایشان و اندیشه‌های ناب ایشان منتشر کند، ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی او را نخواهند بخشید.

وی اظهار داشت: ملت شریف ایران اسلامی همیشه پایبند فرمایشات حکیمانه امام (ره) و جانشین بر حقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهند بود.

فرماندار شهرستان لنده اذعان داشت: ملت ایران به هیچ کس اجازه اظهار نظر غیر منطقی و خودسرانه درباره افکار و اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) را نخواهد داد و در مقابل این هجمه‌ها با قدرت و صلابت ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) نباید در برابر این توهین‌ها سکوت کند و پاسخ این بی‌حرمتی‌ها را باید بدهد.

انتهای پیام/82013/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول