اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زیرکوه:

مهم‌ترین نتیجه 13 آبان حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام خمینی است

فرماندار زیرکوه گفت: مهم‌ترین نتیجه 13 آبان حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) بوده و امسال شعار مرگ بر آمریکا با شور و حرارت بیشتری گفته می‌شود.

مهم‌ترین نتیجه 13 آبان حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام خمینی است

فرهاد فلاحتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: حماسه‌سازان 13 آبان تمامی ملت ایران به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو هستند.

وی افزود: به تعبیر امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان ایران انقلاب دوم بوده است.

آمریکا برای رسیدن به اهداف استکباری خود از جاسوسی هم‌پیمانان خود نمی‌گذرد

فرماندار زیرکوه به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر این‌که اگر حماسه 13 آبان شکل نمی‌گرفت انقلاب باشکوه ایران به نتیجه نمی‌رسید و یا از بین می‌رفت، تصریح کرد: مهم‌ترین نتیجه 13 آبان حفظ انقلاب و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

فلاحتی با بیان این‌که بعد از 34 سال که از تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران می‌گذرد، اذعان داشت: اکنون با روشن شدن ابعاد گسترده لانه جاسوسی رژیم غاصب آمریکا بیشتر کشورهای دنیا از جمله اتحادیه اروپا، کشورهای آسیایی، کشورهای افریقایی و آمریکای جنوبی به این فکر رسیده‌اند که این رژیم برای رسیدن به اهداف استکباری خود از جاسوسی هم‌پیمانان خود نیز نمی‌گذرد.

وی متذکر شد: این موضوعات نشانه روشن‌شدن سیاست‌های آمریکا در دنیا و مظلومیت کشور ایران در طول 34 سال گذشته انقلاب است.

حضور مردم در مراسم 13 آبان نشانه هوشیاری در مقابل توطئه‌های امروز رژیم استکباری است

فرماندار زیرکوه با بیان این‌که حضور باشکوه مردم در مراسم 13 آبان نشانه هوشیاری این ملت در مقابل توطئه‌های امروز رژیم استکباری و توجه به نظرات ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب در مورد موضع‌گیری آن به حق و به جا در موارد پیش‌ آمده و توجه بر انقلابی علمی با تلاش و پشتکار پیش‌از گذشته است.

فلاحتی به ضرورت شعار مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 13 آبان اشاره و اضافه کرد: امسال با توجه به مواردی که در دیپلماسی کشور ایران به وجود آمده بر همگان روشن شد که رژیم اوباما بر خلاف ادعاهای گذشته خود دنبال مذاکره، صلح و دوستی با کشور ایران نیست.

وی با بیان این‌که رویکرد دولت یازدهم به صراحت نشان داد که امریکا در بیان مواضع خود دروغگویی بیش‌ نیست، یادآور شد: با این نگاه اگر چه ملت ایران با تمام وجود نامردی دولت آمریکا را لمس کرده بودند اما به جهانیان ثابت شد که باز هم حق با رویکرد انقلاب ایران است.

شعار مرگ بر آمریکا جزء اصول انقلاب اسلامی ایران است

فرماندار زیرکوه گفت: تا زمانی که آمریکا هویت استکباری خود را رها نسازد شعار مرگ بر آمریکا جزء اصول انقلاب ما است.

فلاحتی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته حرکت‌های مردمی در 13 آبان خود را نشان داده و شعار مرگ بر آمریکا با شور و حرارت بیشتری گفته می‌شود.

انتهای پیام/69021/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول