اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون خبر داد

فعال شدن کارگروه‌های تخصصی آموزشی در مدارس بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: فعال کردن کارگروه‌های تخصصی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات متنوع می‌تواند ضمن رفع مشکلات و موانع، زمینه کار و تلاش سازنده را هموار و امید و نشاط را در مدارس زنده کند.

فعال شدن کارگروه‌های تخصصی آموزشی در مدارس بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه ظهر امروز در نشست با مدیران مدارس بردخون با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه آموزشی و پرورشی گفت: پشتوانه مهم مدارس اولیا دانش‌آموزان هستند و مدیران باید با انجام تدابیر لازم ارتباط مستحکمی با آنان داشته باشند و زمینه حضور اولیا در مدارس و همفکری و مشارکت سازنده پیرامون موضوعات اساسی فراهم شود.

وی بر مطالعه و پژوهش‌های تخصصی و میدانی و استفاده از تجارب نخبگان و دانشمندان تأکید و خاطرنشان کرد: نظام تعلیم و تربیت نیازمند حضور و مشارکت ایده‌ها و اندیشه‌های متعالی و عملیاتی است و اگر تنها به آموخته‌ها و محفوظات غیرکاربردی متکی باشیم به جایگاه واقعی خود نمی‌رسیم.

در ادامه معاونان پرورشی و تربیت بدنی و آموزشی با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه مسئولیتی خود خواستار مشارکت و همراهی مدیران برای پیشرفت امور شدند.

سپس مدیران مدارس پیرامون دغدغه‌ها و مشکلات کاری و راهکارهای مرتبط با حوزه‌های آموزشی و پرورشی مطالبی بیان کرده و خواستار حمایت و پشتیبانی اداره در همه عرصه‌ها شدند.

انتهای پیام/66003/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول