اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار صورت گرفت؛

برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در بردخون

برای نخستین‌بار انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در دو مدرسه در بردخون برگزار شد.

برگزاری انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون صبح امروز در مراسم نمادین انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان شهید بردستانی با حضور مسئولان بخش اظهار داشت: شوراها تبلور حاکمیت مردم در امور اجرایی است و مشورت و شورا در اسلام جایگاه بسیار مهمی دارد و بارها بر آن تأکید شده که دانش‌آموزان می‌توانند برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین در آینده تمرین عملی داشته باشند.

بهرام حسینی‌پناه افزود: هیچ‌کس از مشورت و همفکری و تبادل آراء ضرر نمی‌کند بلکه توجه به این امر مهم موجب پرورش استعدادها، افزایش و تقویت اعتماد به نفس و پیشرفت کارها می‌شود که امیدواریم با انتخاب شوراهای دانش‌آموزی زمینه رشد و بالندگی مدارس فراهم شود.

وی اضافه کرد: اعضای شوراهای دانش‌آموزی می‌توانند در امور مختلف مدرسه یاریگر مدیر و معلمان باشند و با مشارکت سایر دانش‌آموزان برای اعتلای فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی تلاش کنند و با بهره‌مندی از ایده‌های ارزشمند و مطالعه شده و کارشناسی آنها، فضای بانشاط و مطلوب دانش‌آموزان در مدارس ایجاد شود.

حسینی‌پناه ادامه داد: 110 نفر عضو شوراهای دانش‌آموزی در مدارس می‌شوند که می‌توان با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنها، موانع را رفع کرد و راهی را در پیش گرفت که برای هر مشکلی راه‌حلی تعریف شود و مسیر توسعه کشور از همین مراکز و دوره‌ها تعیین می‌شود و ما مطمئن هستیم با وجود دانش‌آموزان مستعد و پرتوان آینده سرنوشت‌ساز و روشنی در پیش خواهیم داشت.

در ادامه مسئولان، نماینده اداره کل و کارشناسان از حوزه رأی‌گیری انتخابات دانش‌آموزان بازدید کردند و آنان از انتظارات و توقعات خود از این موضوع مهم سخن گفتند.

نظیر این انتخابات در همه مدارس بردخون طبق برنامه و زمانبندی قبلی برگزار شد و دانش‌آموزان با شور و نشاط نمایندگان خود را برگزیدند.

انتهای پیام/66003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول