اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بخشدار بردخون اعلام شد

مسیر راهپیمایی 13 آبان در بردخون

مسیر راهپیمایی روز 13 آبان توسط بخشدار بردخون اعلام شد.

مسیر راهپیمایی 13 آبان در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسعود محمّدپور صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: در این روز تاریخی برگ زرینی در دفتر تاریخ درخشان ملت ایران ثبت شد و شکست ابهت آمریکا رقم خورد.

وی با بیان اینکه روز  13 آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن آمریکا از ایران اسلامی نقش اساسی داشته، تصریح کرد: 13 آبان روز دستگیری و تبعید حضرت امام راحل(ره)، روز کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام است و شاید تاریخ معاصر ما روزی با این درجه از اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.

محمّدپور با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان در طول تاریخ انقلاب با فداکاری و از جان گذشتگی در راه عزت و عظمت کشور و ملت نقش‌آفرینی کردند، افزود: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای برگزاری باشکوه مناسبت‌ها به ویژه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بهره ببریم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز به تشریح برنامه‌های اجرایی ابلاغی توسط آموزش و پرورش اشاره کرد و بر اهمیت موضوع و همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای بهتر مراسم تأکید کرد.

حیدر مغدانی در تأیید فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی در اهمیت این واقعه بزرگ که 13 آبان یک انقلاب بود خاطرنشان کرد: امروز دشمن از طریق جنگ نرم درصدد اغفال کردن نسل سوم با ترفندهای مختلف است غافل از اینکه همانند حسین فهمیده‌ها در کشورمان کم نیستند و نخواهند گذاشت حاصل این دستاوردها و خون شهدا پایمال شود پس وظیفه حکم می‌کند همچون سال‌های گذشته این خاطرات و حماسه‌ها پاس داشته شود.

در ادامه اداره آموزش و پرورش بردخون به عنوان دبیر ستاد مراسم یوم‌الله 13 آبان انتخاب شد و مسیر راهپیمایی از مصلای جمعه تا اداره آموزش و پرورش در ساعت 9 صبح  تعیین و مقرر شد در مسیر راهپیمایی ایستگاه صلواتی برپا شود.

انتهای پیام/66003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول