اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بردخون:

بردخون در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد

شهردار بردخون گفت: بردخون با وجود استعدادهای فراوان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد.

بردخون در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، مجید شریعت‌زاده صبح امروز در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر بردخون با بیان اینکه بردخون دارای سابقه تاریخی درخشانی است افزود: بردخون در مسیر توسعه همه‎جانبه قرار دارد و در این راستا باید برای تحقق چشم‎انداز آینده همه مسئولان منطقه برنامه‌ریزی‌های کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت را در این جهت ترسیم کنند که شهرداری نیز به سهم خود این موضوع را در برنامه‌های کاری گنجانده است.

شریعت‎زاده اضافه کرد: این شهر در حال پیشرفت است و با وجود منابع گازی پارس شمالی در این شهر می‌طلبد که زیرساخت‌های شهری و اقتصادی و اداری آن نیز در این راستا رشد کند.

وی با بیان اینکه عمران شهری باید توسعه یابد گفت: تکمیل بلوار شهید بردستانی، تکمیل میدان ورودی شهر و رفع مشکلات ترافیکی، بهسازی و ساماندهی مبلمان شهری، پارک‌های محله‎ای و فضای سبز بلوارها، سنگ‎فرش خیابان‌ها، روشنایی معابر، بلوارها و پارک‌ها و ساماندهی بازارهای روز و بازار هفتگی در اولویت کاری قرار دارد.

شریعت‎زاده با تأکید بر نقش مهم منابع انسانی، سازماندهی نیروها و ایجاد نظم اداری در شهرداری و ایجاد روحیه کاری پرسنل و حل مشکل حقوق ماهیانه تصریح کرد: مزین نمودن بلوار شهر به عکس شهدا و علما، ترمیم آسفالت و حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز و آب، گسترش، بهسازی و با نشاط کردن فضای سبز و زیباسازی شهر و استفاده از آب در چهره زیبا و زنده شهر از برنامه‌های دیگر این شهرداری است.

شهردار بردخون با اشاره به اینکه یکی از عوامل عدم توسعه‎یافتگی شهرها نبود زیرساخت‌های اقتصادی لازم برای درآمدزایی پایدار و مستمر است خاطرنشان کرد: جهت برون رفت از وضع موجود باید برنامه‌ریزی‌های لازم و همه‎جانبه انجام گیرد و این مهم با تشکیل نشست‌ها، کارگروه‌های تخصصی و مشاوره با صاحب‎نظران اقتصادی میسر است.

وی برنامه‎های کوتاه‎مدت و درازمدت را برشمرد و گفت: احداث، توسعه صنایع و کارگاه‌های جانبی و مولد تولیدی، تشکیل و توسعه تعاونی‌های مصرف و توزیع برای رفاه حال شهروندان، هم‌فکری و ایجاد تعامل با نخبگان برای ایجاد  زیرساخت‌های متناسب با تاریخ و فرهنگ بردخون، تلاش و حمایت از فعالیت‎های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با مجموعه‌های مرتبط و تخصصی می‌تواند اثرات مفیدی داشته  باشد.

شهردار بردخون توسعه فضاهای سبز در حاشیه جاده ورودی و ایجاد فضای مناسب برای اقامت مهمانان نوروزی را لازم دانست و گفت: ایجاد تعامل با صاحب‌نظران و مدیران صنایع پیرامون به منظور رعایت اصول زیست‎محیطی و مشارکت آنان در زیرساخت‌های شهری و مشاوره با اصناف گوناگون برای ساماندهی حضور آنان در مبلمان شهری را دنبال خواهیم کرد.

وی به نقش سازنده شهروندان در توسعه شهر اشاره کرد و گفت: مردم، اقشار، اصناف و گروه‌های مختلف می‌توانند ضمن ارتباط با شهرداری و ارائه راهکارها و پیشنهادات، ما را در رسیدن به اهداف یاری دهند.

انتهای پیام/6605/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول