اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زرند

قهرمان تیراندازی با کمان آسیا مورد استقبال قرار گرفت

حمزه نکوئی قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان‌ آسیا مورد استقبال همشهریانش در زرند قرار گرفت.

قهرمان تیراندازی با کمان آسیا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، ‌حمزه نکوئی قهرمان مسابقات تیراندازی با کمان‌ آسیا و دارنده مدال طلای این دوره از رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با ورود به زرند مورد استقبال همشهریانش قرار گرفت.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در هجدهمین دوره ‌مسابقات تیراندازی با کمان آسیا پس از شکست بازیکن اندونزیایی و چین تایپه و حریف هندی به مقام قهرمانی مسابقات دست یافتم‌.

مصطفی ‌سلطانی رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کرمان در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: توسعه و گسترش ورزش تیراندازی با کمان در سطح دانشگاه‌ها، مدارس و هنرستان‌ها مورد تاکید است تا بتوانیم این رشته ورزشی را با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب توسعه دهیم.

وی افزود: برای حمایت از تیم‌های تیراندازی با کمان استان کرمان با بخش‌های مهم صنعتی و معدنی مذاکراتی صورت گرفته که مسئولان این بخش‌ها علاقمندی خود را به حمایت از تیم‌ها اعلام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز در این مراسم قهرمانی ورزشکار زرندی و مراسم استقبال از این ورزشکار که همزمان با 13 آبان ماه ‌است را نقطه عطفی در شهرستان زرند عنوان کرد و این موفقیت را به ‌جامعه ورزشی تبریک گفت.

رضا کرمی فرماندار زرند نیز افتخارآفرینی این ورزشکار را به جامعه ورزشی تبریک گفت و بر گسترش فرهنگ ورزش در جامعه و فراهم کردن زمینه رشد و استعدادهای جوانان منطقه تاکید کرد‌.

انتهای پیام/80022/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول