اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته صورت گرفت

استقبال مسئولان از ورزشکاران معلول قمی در بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی جوانان

ورزشکاران معلول افتخارآفرین استان قم در بازی‌های پاراآسیایی جوانان شنبه شب در بازگشت از این پیکارها مورد استقبال مسئولان هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قرار گرفتند.

استقبال مسئولان از ورزشکاران معلول قمی در بازگشت از بازی‌های پاراآسیایی جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی رده سنی جوانان با رقابت تیم‌ها و ورزشکاران مطرح کشورهای مختلف قاره کهن در حالی به میزبانی کشور مالزی به انجام رسید که حاصل تلاش کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات، کسب عنوان نایب‌قهرمانی بخش تیمی و به دست آوردن مدال‌های رنگارنگ در پیکارهای رشته‌های مختلف بود.

آمادگی بسیار بالای نمایندگان اعزامی ورزش جانبازان و معلولین کشورمان به رقابت‌های پاراآسیایی در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی به این مسابقات موجب شد تا ایران با کارنامه‌ای بهتر از دوره گذشته بتواند به کار خود در این پیکارها پایان دهد و در بین افتخارآفرینان رشته‌های مختلف، سه ورزشکار از استان قم نیز در ترکیب تیم‌های ملی والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر بدرخشند.

این در حالی است که در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی که چهار سال قبل به انجام رسید، یک نماینده از ورزش جانبازان و معلولین استان قم در ترکیب کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات قرار داشت و در این دوره تعداد ورزشکاران قمی سه نفر بودند که با کسب مدال طلا به کشورمان و شهر مقدس قم بازگشتند.

دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در سال 2009 به میزبانی کشور ژاپن برگزار شد و از قم تنها یک نماینده یعنی محمدجواد بحری در رشته ورزشی تنیس روی میز در ترکیب تیم ملی کشورمان به میدان رفت و با کسب عنوان نایب‌قهرمانی از این پیکارها به قم آمد.

در این دوره سه ورزشکار قمی در رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر به این مسابقات اعزام شدند و با توجه به سابقه بسیار خوبی که ایران در این دو رشته داشتند و همچنین با نشان دادن توانمندی‌های خود با تیم کشورمان به مقام قهرمانی قاره کهن دست یافتند.

محمد محمدنژاد در رشته بسکتبال با ویلچر عضو کاروان اعزامی کشورمان به سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی در کشور مالزی بود در حالی که حسین گلستانی و مرتضی جعفری نیز در ترکیب تیم ملی والیبال نشسته جوانان ایران به این پیکارها اعزام شدند.

در حالی که تیم‌های شنا، وزنه‌برداری، تنیس روی میز، بوچیا، والیبال نشسته، دوومیدانی، بسکتبال با ویلچر، گلبال و جودو در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان حضور داشتند، محمد محمدنژاد با تیم ملی بسکتبال با ویلچر به مقام قهرمانی رسید و گلستانی و جعفری نیز با تیم ملی والیبال نشسته صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بازگشت به میهن اسلامی و شهر مقدس قم مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول