اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

نگاه تزئینی به ورزش بسیار زیان‌بار است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه تزئینی در دولت قبل به بخش ورزش باعث وارد شدن خسارت‌های زیادی به این بخش شد و باید این نگاه در دولت جدید برطرف شود.

نگاه تزئینی به ورزش بسیار زیان‌بار است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: گماشتن افراد کم‌تجربه به وزارت ورزش و جوانان باعث شد تا نگاه تزئینی در این بخش زیان‌های زیادی در بر داشته باشد، زیرا کمی تجربه باعث مدیریت آزمون و خطا می‌شود و تنها زیان در این زمینه به بخش ورزش وارد می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کنونی ورزش کشور گفت: باید برای سامان‌دهی بخش ورزش نگاه مدیریتی و ورزشی به این بخش وارد شود و باید از افراد باتجربه و پرتلاش استفاده کرد تا بتوان به آینده ورزش کشور امیدوار بود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جلوگیری از انتخاب افراد کم‌توان، کم‌تجربه در بخش ورزش و نگاه سیاسی به این بخش باعث می‌شود تا روز به روز ورزش کشور به افول نزدیک شود و باید این شرایط در بخش ورزش اصلاح شود.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی به دنبال فردی توانمند در این زمینه است، تاکید کرد: دولت در این باره بسیار همراه است، ولی باید توجه داشت در این بخش نیازمند نیروی متخصص و ورزشی هستیم و نیازی به گماشتن قهرمانی به این سمت نداریم.

وی تاکید کرد: باید بکوشیم تا دید تخصصی را به ورزش تقویت کنیم و در این زمینه مجلس تلاش دارد تا فردی متخصص و آشنا به ورزش را در این سمت جای دهد تا به آینده روشن ورزش امید پیدا شود.

این مسئول اذعان داشت: سامان‌دهی به شرایط ورزش، تقویت روحیه نشاط در جامعه و رشد ورزشی کشور در جایگاه‌های بین‌المللی از جمله اهداف وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

انتهای پیام/72006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول