اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل:

سرانه ورزش دانش‌آموزی آمل مناسب نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل گفت: سرانه ورزش دانش‌آموزی در آمل مناسب و کافی نیست.

سرانه ورزش دانش‌آموزی آمل مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، صبح امروز دومین زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی شهر آمل در سالن شهید حسن‌نژاد این شهر به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش آمل در این مراسم با اشاره به اینکه ساخت این زمین چمن از فروردین سال 92 آغاز شده است، افزود: ساخت این زمین چمن 600 میلیون تومان هزینه داشته است که از محل کمک‌های مردمی و اعتبارات ملی تامین شده است.

حمید محمدنسب با بیان اینکه تلاش می‌کنیم ورزش را در مدارس به جایگاه اصلی خود برسانیم، تصریح کرد: در حوزه آموزش و پرورش غنی‌سازی زنگ ورزش از مطالبات جدی است.

وی با اشاره به اینکه ورزش آموزشگاه‌ها ورزش پایه و پایلوت است و سرمایه‌گذاری در آن نتیجه‌بخش است اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در رقابت‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید ورزش‌های پایه را توسعه دهیم.

محمدنسب با تاکید بر اینکه سرانه ورزش دانش‌آموزی به لحاظ متراژ و مترمربع مطلوب نیست، افزود: برای افزایش سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان باید زنگ‌های ورزش به صورت غنی‌تر صورت گیرد.

وی برگزاری ورزش صبحگاهی در مدارس و برگزاری مسابقات آموزشگاهی را از دیگر رویکردهای آموزش و پرورش برای توسعه ورزش‌های پایه‌ای موثر دانست و گفت: آمل قطب ورزش مازندران است.

این مسئول بیان داشت: ورزش قهرمان از ورزش آموزشگاهی شروع می‌شود و این می‌رساند باید توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول