اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند:

رشته ورزشی برایتونیک در دماوند فعال می‎شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: رشته ورزشی برایتونیک در باشگاه‎های شهرستان دماوند فعال خواهد شد.

رشته ورزشی برایتونیک در دماوند فعال می‎شود

سعید سنقری امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در حاشیه برگزاری نخستین ماراتن برایتونیک شمال شرق استان تهران بیان کرد: با برگزاری جلسات متعدد در ماه‎های اخیر، برای راه‏‌اندازی این رشته ورزشی جدید و بسیار مفرح که ویژه بانوان است، در سطح باشگاه‎های شهرستان دماوند اقداماتی انجام شد.

وی توسعه ورزش بانوان را از اولویت‎های خود در اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خواند و افزود: سلامت روحی و جسمی بانوان تأثیر فراوانی در نشاط جامعه دارد؛ چرا که بانوان، مادران حال یا آینده فرزندان کشور هستند.

سنقری ادامه داد: تأکید بر ورزش کمتر از تأکید بر رعایت و ارتقای بهداشت در جامعه نیست و بسیاری از مشکلات جسمی و روحی با ورزش برطرف می‎شود. 

لزوم توسعه ورزش‎های همگانی در دماوند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند همچنین به لزوم توسعه ورزش‎های همگانی در شهرستان دماوند اشاره و بیان کرد: برایتونیک یکی از رشته‎های هیئت ورزش‎های همگانی و ترکیبی از ایروبیک و ژیمناستیک است که می‎تواند همه گروه‎های سنی با هر توانایی را در بر گیرد.

سنقری با اشاره به ابداع این ورزش توسط یک بانوی ایرانی گفت: جای خوشحالی دارد که برای نخستین بار، یک رشته ورزشی از ایران آن هم توسط یک خانم برخاسته است.

وی از حضور حداکثری باشگاه‎های شهرستان در این ماراتن و نیز از حضور نمایندگان فدراسیون ورزش‎های همگانی تقدیر و خاطرنشان کرد: با وجود آشنایی اندک شرکت‎کنندگان با این رشته ورزشی، همین که جرأت و جسارت شرکت در این مسابقه را داشتند، می‎توان همه این افراد را برنده خواند.

شایان ذکر است؛ ماراتن برایتونیک بانوان شمال شرق استان تهران، با حضور 130 شرکت‎کننده از 10 باشگاه، در سالن شهید مدنی دماوند و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند برگزار شد.

در پایان مراسم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، از افراد برگزیده با اهدای جوایز و حکم قهرمانی، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول