اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

تویسرکان آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی ملی را دارد

فرماندار تویسرکان گفت: تویسرکان به واسطه اقلیم و توانمندی‌های ارزشمند خود، آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه‌های مختلف ملی را دارد.

تویسرکان آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی ملی را دارد

فرماندار تویسرکان در حاشیه برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تویسرکان با بیان اینکه دوچرخه‌سواران روز 11 آبان وارد شهرستان شدند، اظهار کرد: روز 12 آبان ماه مسابقه استقامت توسط 11 تیم در مسافت 110 کیلومتر در مسیر تویسرکان ـ بهشت زهرا(س) ـ روستای آرتیمان سرکان  در 10 دور رفت و برگشت انجام شد.

وی به برگزاری دومین مسابقه دوچرخه‌سواری در رشته تام‌تریل در تویسرکان اشاره کرد و گفت: امروز مسابقه دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور با رقابت 22 ورزشکار برگزار می‌شود.

فرماندار تویسرکان افزود: دوچرخه‌‌سواران مسیر تویسرکان ابتدای اداره ثبت احوال ـ روستای مبارک‌آباد ـ روستای کرزان ـ پیج روستای اشتران رفت و برگشت را با هم مسابقه خواهند داد.

وی از تشکیل کمیته‌های 9 گانه برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات مرحله دوم مسابقات کشوری دوچرخه‌سواری اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای رضایتمندی ورزشکاران و مردم شهرستان شده است.

شرکائی با اشاره به همراهی سه آمبولانس با ورزشکاران، تجهیز اتاق با امکانات پزشکی، آماده‌باش تیم پزشکی با ورزشکاران گفت: مسئولان جاده‌ای و امنیتی با حضور نیروهای انسانی متبحر در حوزه اجرای مسابقات، امنیت و سلامت دوچرخه‌سواران را تأمین می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری این برنامه‌های ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی، زمینه تبادل فرهنگ و معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی در همه حوزه‌ها را مهیا می‌کند.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه تویسرکان از ظرفیت بالایی برخوردار است، ابراز کرد: جاذبه‌های گردشگری و توریستی در همه حوزه‌های تویسرکان بستری ارزشمند برای حضور گردشگران است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به امر ورزش در تویسرکان از یک سابقه دیرینه دارد، افزود: هم‌اکنون تویسرکان در همه رشته‌های ورزشی با حضور موفق در عرصه مسابقات جایگاه خوبی در استان و حتی کشور دارد.

شرکائی به بازدید ورزشکاران دوچرخه‌سوار از جاذبه‌های گردشگری تویسرکان در پایان مسابقات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تویسرکان به واسطه اقلیم و توانمندی‌های ارزشمند خود، آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح ملی را دارد.

وی تاکید کرد: همه ارکان شهرستان همراه با نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت با هم‌اندیشی و همگرایی هم به منظور رشد شهرستان حرکتی منسجم را آغاز کرده است.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول