اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان فعالیت وفایی

یزدی سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

سرپرست جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به دنبال پایان فعالیت ابوالفضل وفایی رئیس این هیئت از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شد.

یزدی سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که ورزش‌های همگانی یکی از رشته‌های ورزشی مورد اهمیت اداره کل ورزش و جوانان استان قم محسوب می‌شود، ماموریت اصلی این هیئت تلاش برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات جذب مردم به فعالیت‌های ورزشی در پارک‌ها، فضای سبز و اماکن عمومی با هدف ارتقاء سطح سلامت جامعه و کاهش بیماری‌ها و آسیب‌های اجتماعی است.

از سوی دیگر با توجه به تاکید بسیار زیادی که رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه ورزش همگانی در نقاط مختلف کشور و در بین اقشار گوناگون جامعه داشته‌اند، وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به فدراسیون ورزش‌های همگانی در کشور و هیئت‌های زیر مجموعه این فدراسیون در استان‌ها دارد.

بر همین اساس تغییر غیر منتظره در رأس مدیریت هیئت ورزش‌های همگانی استان قم با هدف پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در زمینه توسعه بخش‌های مختلف همگانی ورزش ایجاد شد و طی آن ابوالفضل وفایی رئیس این هیئت با فعالیت در ریاست این هیئت خداحافظی کرد و با پذیرفته شدن آن از سوی متولیان، سرپرست جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم معرفی و منصوب شد.

در پی این تغییر در هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی قم فردی دیگر به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی این استان در راس امور قرار بگیرد.

به همین منظور حجت‌الاسلام رسول یزدی از چهره‌های با سابقه، تحصیل‌کرده و با دانش ورزش قم که سابقه خوبی در فعالیت در ورزش همگانی استان قم را در کارنامه دارد و با حمایت‌های حوزه علمیه قم در تربیت بدنی حوزه علمیه به عنوان یکی از تلاشگران توسعه ورزش محسوب می‌شود، به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم منصوب شد.

به همین منظور مراسمی که صبح امروز با حضور عباس جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و برخی اعضای هیئت برگزار شد، از زحمات ابوالفضل وفایی در دوران ریاست هیئت ورزش‌های همگانی قم تقدیر و مسئولیت سرپرستی این هیئت به حجت‌الاسلام یزدی سپرده شد تا وی سکان هدایت ورزش‌های همگانی قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت را بر عهده بگیرد.

یزدی در حالی به عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم منصوب شد که پیش از این در هیئت ورزش‌های همگانی استان قم فعالیت‌های خوبی در زمینه توسعه رشته‌های مختلف زیر مجموعه این هیئت داشته و تا زمانی که فدراسیون ورزش‌های همگانی برای برگزاری مجمع انتخابات این هیئت برنامه‌ریزی کند، به عنوان سرپرست به جمع خانواده ورزش‌های همگانی قم ملحق شد.

این جابجایی در هیئت ورزش‌های همگانی قم در حالی صورت گرفته که ابوالفضل وفایی به صورت همزمان مسئولیت معاونت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم را نیز بر عهده داشت و به نظر می‌رسد مشغله فراوان کاری وی، یکی از دلایل اصلی کناره‌گیری از ریاست هیئت ورزش‌های همگانی قم بعد از گذشت یک سال از پذیرش این مسئولیت بوده است.

انتهای پیام/78002/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول