اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان خطاب به اوباما

جسارت به ایران خلیج فارس را سرشار از کشته‌های آمریکایی می‌کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به اوباما گفت: این قدر گزینه نظامی را به رخ ایران نکشید زیرا کوچکترین جسارت علیه نظام، خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند را سرشار از کشته‌های آمریکایی خواهد کرد.

جسارت به ایران خلیج فارس را سرشار از کشته‌های آمریکایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز 13 آبان در همدان با اشاره به فزونی دشمنی‌های آمریکا علیه ایران و غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا اظهار داشت: سابقه دشمنی سران آمریکا با ایران اسلامی به 60 سال پیش برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه حاکمیت آمریکا بر ایران از سال 1332 با کودتای ارتشبد زاهدی انجام شد، افزود: دولت آمریکا تا پیروزی انقلاب اسلامی، از منابع ایران اسلامی در راستای تأمین منافع خود بهره می‌برد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب دست آمریکا از ایران اسلامی کوتاه شد، گفت: از سال 68 تاکنون انواع و اقسام تحریم‌ها و حرکت‌ها علیه ایران اسلامی ایجاد شده که همه آنها در راستای براندازی نظام اسلامی بوده است.

*توطئه‌های آمریکا علیه ایران تمامی ندارد

وی با اشاره به اینکه توطئه‌های رنگارنگ آمریکا علیه ایران تمامی ندارد، ادامه داد: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی برنامه نفوذ، استحاله و براندازی را علیه ایران اسلامی طراحی کردند.

ابوحمزه با بیان اینکه نتیجه این طراحی بحث کودتای نافرجام 78 بود که البته در این زمینه موفق نشدند، ابراز داشت: حرکت بعدی طراحی فتنه سال 88 بود که این برنامه نیز با درایت رهبری و هوشیاری مردم با شکست مواجه شد.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چهار سال از فتنه 88 باز هم سردمداران غرب اعتقاد دارند برای ایجاد فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران باید از جنبش سبز استفاده شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه 6 جنگ در منطقه خاورمیانه توسط آمریکا به وجود آمد گفت: حمله عراق به کویت با هدف حضور کشورهای عضو ناتو در خلیج فارس، حمله به عراق، حمله به افغانستان، جنگ 33 روزه، جنگ 22 روزه و جنگ هشت روزه از جمله این جنگ‌ها بوده است.

به گفته وی این جنگ‌ها با هدف ایجاد حلقه محاصره در مورد جمهوری اسلامی و محدود کردن موج بیداری اسلامی انجام شد که البته منتج به نتیجه نشد.

*بیشترین شنود آمریکا از کشورهای اسلامی

ابوحمزه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن در ایران اسلامی افزود: دشمن شدیدترین، بدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار بست اما نتوانست کاری از پیش برد.

وی با اشاره به شنود مکالمات کشورهای مختلف توسط آمریکا گفت: 125 میلیارد مکالمه توسط آمریکا شنود شده که 50 میلیون شنود تلفن از فرانسه، 35 میلیون شنود از اسپانیا و بیشترین شنود از کشورهای اسلامی شامل ایران، افغانستان، پاکستان و عراق به خاطر ترس از اسلام بوده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز به آمریکا خوش‌بین نیستند، افزود: مذاکره ژنو 4 نشان داد که نباید به آمریکا خوش‌بین بوده و به آن اعتماد داشت.

وی با بیان اینکه قرار بود مذاکرات ژنو 4 محرمانه باقی بماند، تصریح کرد: گروه 1+5 بلافاصله مفاد مذاکرات را در اختیار صهیونیست گذاشتند که این نشان از غیر قابل اعتماد بودن آنان دارد.

ابوحمزه تأکید کرد: آمریکا به هیچ عنوان دست از توطئه علیه کشورهای اسلامی برنمی‌دارد چون ذات استکبار در زیاده‌خواهی و سلطه‌جویی است.

*ایران هر زمان اراده کند تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند

وی خطاب به اوباما گفت: این قدر گزینه نظامی را به رخ ایران نکشید زیرا کوچکترین جسارتی علیه نظام اسلامی چه توسط آمریکا و اسرائیل و چه توسط کشورهای فرامنطقه‌ای، خلیج فارس، دریای عمان و اقیانوس هند سرشار از کشته‌های آمریکایی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه این سخن تبلیغاتی نیست، ادامه داد: ایران اسلامی تمام نقاط حساس و استراتژیک آمریکا و اسرائیل در منطقه را شناسایی کرده و موشک‌های شهاب 3 با برد 2 هزار کیلومتر آماده دفاع از خاک ایران است.

وی تأکید کرد: هر کس بخواهد در مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی بایستد ما با تمام توان در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.

ابوحمزه اسرائیل را نقطه ضعف آمریکا و قلب آن خواند و ابراز داشت: ایران اسلامی هر زمان اراده کند قلب اروپا و آمریکا را مورد هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه سخنانش از تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات ژنو 5 خواست با نرمش قهرمانانه، بر مواضع ایران اسلامی پافشاری کرده و در این زمینه قوی وارد شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان شعار مرگ بر آمریکا را شعار محوری و آرمانی جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: جوانان ایران اسلامی باید با 60 سال توطئه آمریکا در قبال ایران اطلاع داشته باشند و با هوشیاری در مقابل نیرنگ سردمداران کاخ سفید ایستادگی کنند.

انتهای پیام/89002/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول