اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

ایران اسلامی هیچ‌گاه جنگ‌‌طلب نبود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: ایران اسلامی همیشه نشان داده است که صلح‌طلب است و هیچ‌گاه دنبال جنگ نبوده است.

ایران اسلامی هیچ‌گاه جنگ‌‌طلب نبود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شهید مطهری بوشهر با گرامیداشت 13 آبان این روز را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: دانش‌آموزان به همراه دانشجویان و سایر قشرهای مردم در 13 آبان 57 با حضور در دانشگاه تهران به ندای حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند که دشمنان از این حرکت دانش‌آموزان برنتافتند و آنان را به گلوله بستند که بیش از 50 تن از دانش‌آموزان به شهادت رسیدند.

وی  افزود: پس از این وقایع شعار مرگ بر امریکا که نشان‌دهنده شعور ملت ایران بود به اوج خود رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: بیش از 50 سال است که استکبار با ملت ایران سر ستیز دارد و این شعار مرگ بر آمریکا با انقلاب اسلامی عجین شده است.

پرآور با بیان اینکه سفارت‌خانه‌های آمریکا محل امنی برای جاسوسی است گفت: پس از تسخیر سفارت‌خانه امریکا در ایران، مشخص شد این مکان لانه جاسوسی بود اکنون پس از 34 سال کشورهای مختلف متوجه شده‌اند که سفارت‌خانه‌های آمریکا محل جاسوسی و شنود است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب افزود: فرمایشات معظم‌له فصل‌الخطاب است و رئیس‌جمهور محترم هم در هیات دولت ضمن دفاع از مواضع رهبری اعلام کرد گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستیم.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه سفیران ایران اسلامی در عرصه‌های سیاسی دنبال رایزنی هستند گفت:  صلح‌طلبی ایران برای همه دنیا مشخص شده است چراکه ایران هیچ‌گاه دنبال جنگ نبوده و نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش هم گفت: با تسخیر لانه جاسوسی ثابت شد فعالیت آمریکا در کشورهای مختلف تنها برای جاسوسی است چراکه با تسخیر این لانه در ایران ماهیت آمریکا مشخص شد.

خلیل رضایی بر هوشیاری بیش از پیش دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان در این برهه از زمان نقش ویژه‌ای در عرصه‌های مختلف در دفاع از انقلاب دارند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول