اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

آمریکا پاسخگو جنایت‌هایش به ملت ایران نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: آمریکا نمی‌تواند پاسخ یکی از این چراها و ده‌ها سئوال دیگر که از جنایت‌های آن در ذهن‌ها وجود دارد را بدهد.

آمریکا پاسخگو جنایت‌هایش به ملت ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در راهپیمایی 13 آبان این روز را سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان دانست و اظهار داشت: استکبار در آن سال به خیال اینکه می‌تواند، جوانان ما را به زانو درآورد، خون ده‌ها دانش‌آموز و دانشجو را بر زمین ریخت، اما اقتدار جوانان ما روز به روز بیشتر شد و امروز شاهد توانمندی‌های دانشمندان جوان در زمینه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم ملت‌ها آزاد باشند، اما چرا دولت آمریکا نمی‌گذارد، نخبگان ما را مورد حمله‌های تروریستی قرار می‌دهد، مردم مظلوم دنیا را به خاک و خون می‌کشد و بیش از 30 سال است که علیه ما توطئه می‌کند.

رمضانی‌پور اذعان کرد: آمریکا دولت ما را به بهانه ساخت سلاح هسته‌ای مورد تحریم قرار می‌دهد و در زمینه انرژی هسته‌ای بر ما خرده می‌گیرد، اما موجود نامشروعش صهیونیسم بیش از 200 کلاهک هسته‌ای دارد و برای او قطعنامه‌ای صادر نمی‌شود.

وی با بیان اینکه پاسخ یکی از این چراها و ده‌ها سئوال دیگر که از جنایت‌های آمریکا در ذهن‌ها وجود دارد را آمریکا نمی‌تواند بدهد، تصریح کرد: افرادی که دل به آمریکا و ارتباط با او خوش کرده‌اند، افرادی ساده‌لوح هستند، زیرا خیال می‌کنند ما بدون آمریکا نمی‌توانیم، زندگی کنیم.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: به چه قیمت باید با آمریکا رابطه برقرار کرد، اگر این دولت برادری خود را ثابت کرد و صداقت در عمل نشان داد رابطه برقرار می‌کنیم، امروز پرونده هسته‌ای ما روی میز مذاکره است نه پرونده رابطه ما با آمریکا، لذا باید اینگونه افراد دل به حرف‌های پوچ و لبخندی که ممکن است تیری به قلب‌های فرومایگان باشد، نبندند.

وی افزود: شعار مرگ بر آمریکا تنها شعار ملت ما نیست، بلکه بسیاری از ملت‌های دنیا این شعار را سر می‌دهند و خواستار آزادی هستند.

رمضانی‌پور گفت: امیدواریم دولت ما نسبت به جوانان که همیشه در صحنه‌ها حضور دارند، بیشتر اهمیت دهد و از آنها در امور کشور استفاده کند، زیرا نسل جوان با خلاقیت و اقتدار همیشگی توان و تلاش خود را به کار می‌گیرد تا مشکلات کشور حل شود.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، بازاریان، دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، روحانیان و ... با شکوه هر چه تمام از میدان شهدا تا میدان ابراهیم رفسنجان برگزار شد.

انتهای پیام/80016/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول