اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان دورود:

شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست

امام جمعه شهرستان دورود گفت: شعار مرگ بر آمریکا در ایران اسلامی حذف شدنی نیست.

شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، مراسم راهپیمای 13 آبان با حضور گسترده مردم در شهرستان دورود از ساعت 10 صبح در میدان امام حسین(ع) آغاز شد.

در حاشیه این راهپیمایی امام جمعه شهرستان دورود در گفت‌وگو  با فارس در خصوص روز 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام علی رجایی‌پور گفت: از زمانی که پای آمریکا به این کشور باز شده است، چه در زمان کودتای 28 مرداد سال 32 چه بعد از آن تمام ظلم‌هایی که به ایران روا داشته است، مشخص است، پس حق مردم است که با شعار مرگ بر آمریکا انزجار خود را نشان دهند.

وی افزود: این ساده لوحانه است که عده‌ای از حذف شعار مرگ بر آمریکا سخن می‌گویند، چراکه طرف آمریکایی نه منطق دارد، نه خرد.

امام جمعه شهرستان دورود متذکر شد: امروز مصادف است، با سه حادثه بزرگ، ابتدا تبعید حضرت امام (ره) در سال 42 دوم شهادت دانش‌آموزان زیادی به دست شاه ملعون در سال 57 و همچنین تسخیر لانه جاسوسی که باید این روز توسط مردم با مقابله با استکبار، کبر و غرور زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به جنگ افروزی‌های آمریکا اظهار داشت: آمریکا با اشغال و جنگ افروزی در 25 کشور دنیا نشان داده است که طبق گفته حضرت امام (ره) مثل گاوی است که شاخ دارد، ولی عقل ندارد.

رجایی‌پور افزود: با زنده نگه داشتن امروز اقتدار و سربلندی ایران در مقابل استکبار جهانی حفظ و نمایان می‌شود، البته در کنار این روز هوشیاری مردم در مقابل غرب و شرق بر همه ما الزامی است.

امام جمعه شهرستان دورود گفت: با زنده نگه داشتن روز 13 آبان اقتدار و سربلندی ایران در مقابل مستکبران حفظ می‌شود.

انتهای پیام/2304/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول