اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد مرگ بر آمریکا در شرق استان تهران طنین‏‌انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا بار دیگر با برگزاری راهپیمایی باشکوه 13 آبان در شهرستان‏‌های مختلف شرق استان تهران طنین‌‏انداز شد.

فریاد مرگ بر آمریکا در شرق استان تهران طنین‏‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، از دقایقی پیش راهپیمایی باشکوه 13 آبان که با حضور پرشکوه و افتخارآفرین دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان و قشرهای مختلف مردم همراه بود، در شهرستان‏‌های تهران، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه برگزار شد تا ملت بزرگ ایران یک‏بار دیگر نشان دهند تا چه حد پیرو رهبر فرزانه انقلاب و استکبارستیز هستند.

شرکت‏‌کنندگان در راهپیمایی 13 آبان در شرق استان تهران با مشت‌های گره‌ کرده خود، یک‎صدا فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست» سر می‏‌دهند و این راهپیمایی هم‌‏اکنون با حضور پرشور مردم در حال برگزاری است.

مردم شرق استان تهران امروز بار دیگر تأکید کردند که دشمنان باید در برهه کنونی به این باور برسند که جریان مبارزه با استکبار و ظلم‌‏ستیزی ملت ایران امروز نیز همچون 34 سال گذشته در ایران زنده و پویاست و ذره‌ای از عزم و اراده و همچنین خواست و علاقه ملت ایران برای ادامه این جریان کاسته نشده است.

راهپیمایان 13 آبان‌ماه در شهرستان‏‌های تهران، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه در هوای نسبتاً سرد پاییزی این شهرستان‌‏ها تصریح کردند: دشمنان باید امروز بدانند تا زمانی که آموزه‌های دینی و اسلامی در روح، جان و قلب مردم بزرگ کشورمان جاری و ساری است، این مردم دست از مبارزه با استکبار نمی‏‌کشند و راه‌شان را با استواری و صلابت ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/2568/ز20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول