اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

آمریکا با زبان تکریم و احترام با ایران سخن بگوید

امام جمعه جیرفت گفت: روزی ندای مرگ بر آمریکا از ایران بلند نمی‌شود که آمریکا زبان تهدید و حربه تحریم را کنار بگذارد و با ملت سرافراز ایران با زبان تکریم و احترام متقابل سخن بگوید.

آمریکا با زبان تکریم و احترام با ایران سخن بگوید

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز در راهپیمایی باشکوه 13 آبان در جیرفت اظهار داشت: برای مبارزه با استکبار باید راه‌های مبارزه را دنبال کرد که بزرگترین مبارزه به دست شما دانش‌آموزان محقق می‌شود.

وی افزود: جدی‌ترین راه مبارزه با استکبار به دست نوجوانان و جوانان انجام می‌شود همان طور که در سال 58 دانش‌آموزان لانه استکباری را تسخیر کردند و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند و آن دانش‌آموزان، دانشمندان بزرگ امروز ما هستند که در مقابل آمریکا ایستادند.

عسکری با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان باید با دانش خود و با تحصیل و ایجاد راه‌های خودکفایی در برابر هیمنه‌ پوشالی قدرت‌های جهانی بایستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود این نکات را تبیین کردند که از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم.

وی عنوان کرد: مردم در این راهپیمایی با پشتوانه مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری حمایت خود از حرکت دیپلماسی که همان حرکت قهرمانانه در برابر دشمن است را اعلام می‌کنند تا زمانی که دشمنان زبان تهدید، تحریم و استکباری را کنار نگذارند و در مقابل ملت ایران با احترام جلو نیایند، بدانند این ندای مرگ بر آمریکا همچنان علیه آنها وجود ندارد.

عسکری خاطرنشان کرد: روزی ندای مرگ بر آمریکا از ایران بلند نمی‌شود که آمریکا زبان تهدید و حربه تحریم را کنار بگذارد و با ملت سرافراز ایران با زبان تکریم و احترام متقابل سخن بگوید، ما ملتی هستیم که از قرآن این درس را گرفته‌ایم که نه به ملتی ظلم کنیم و نه زیر بار ظلم برویم.

امام جمعه جیرفت گفت: امیدواریم کشورهای جهان به ویژه شش کشور مذاکره کننده صدای حضور و همبستگی جوانان، روحانیان، مسئولان و دانشمندان فردای ایران اسلامی را بشنوند و فقط مسائل سیاسی را رصد نکنند، این جمعیت را رصد کنند که نمونه‌ای از یکپارچگی ملت ایران است که در برابر استکبار جهانی می‌ایستد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم سر می‌دهند.

عسکری ابراز داشت: امیدواریم خداوند متعال این شعور را به دشمنان ملت ایران بدهد که چشمان خود را باز کنند و این ملت در صحنه و با شور و شعور را ببینند و در مواضع استکباری خود تجدیدنظر کنند.

وی با بیان اینکه ملت ما 30 سال قبل لانه جاسوس آمریکا را سرنگون کرد، اظهار داشت: امروز کشورهای دنیا سفارتخانه‌های آمریکا را به عنوان لانه جاسوسی یافته است.

عسکری تصریح کرد: با درس آموزی از مکتب امام حسین (ع) در مقابل یزیدهای زمانه ایستاده‌ایم و رهروی راه امام حسین (ع) را به دنیا اثبات می‌کنیم.

به گزارش فارس در حاشیه راهپیمایی 13 آبان توسط تعدادی از دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت‌کننده در راهپیمایی مسابقه نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا برگزار شد.

انتهای پیام/80002/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول