اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان:

مرگ بر آمریکا شعاری برآمده از تجربه جنایات 60 ساله آمریکاست

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان هم‏زمان با 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی گفت: جنایات 60 ساله دولت آمریکا هیچ‎گاه در ذهن مردم ایران فراموش نخواهد شد.

مرگ بر آمریکا شعاری برآمده از تجربه جنایات 60 ساله آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج کارمندان استان سمنان، محمد نوروزیان در جلسه فرماندهان حوزه‎ها و مربیان حلقه‎های صالحین بسیج ادارات استان سمنان با اشاره به فرارسیدن روز ملی استکبارستیزی گفت: دولت مستکبر ایالت متحده از سال 1331 که کودتای 28 مرداد را برای مردم ایران برنامه‎ریزی کرد و به انجام رسانید اکنون که 60 سال از آن تاریخ می‎گذرد همیشه نقطه مقابل ملت و دولت جمهوری اسلامی بوده است و در این راه از هیچ توطئه‎ای دریغ نکرده است.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان گفت: جنایات آمریکا علیه ایران مستند است و خود آنها نیز اعتراف می‎کنند که در این سال‎ها بر علیه ملت ایران و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ برنامه‎ای دریغ نکرده‎اند.

نوروزیان تبعید حضرت امام (ره) در سال 1343، کشتار دانش‎آموزان در دانشگاه تهران در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 را از مناسبت‎های این روز برشمرد و گفت:‌ کودتای 28 مرداد، کشتار دانشجویان در سال 1332، حمایت از نظام شاهنشاهی، کشتار صدها تن در قیام 15 خرداد 1342 و تحمیل قانون کاپیتولاسیون از جنایت‎های آمریکا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی در ادامه گفت: تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران، کودتای نو‍ژه، حمایت از مردم در جنگ هشت ساله علیه ایران، حمله به کشتی‎های نفتی ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس، حمایت از فتنه‎گران در سال‎های 88، 82 و 78 و ترور دانشمندان هسته‎ای ایران از جنایت‎های بعد از انقلاب دولت آمریکا است.

نوروزیان همچنین در خصوص عوامل عدم موفقیت جنایت‎های آمریکا گفت: ایمان و توکل به خدا، داشتن رهبری الهی، وحدت و همدلی مردم و مسئولان از دلایل اصلی این موفقیت است که ما باید همچنان تا ظهور دولت کریمه حضرت مهدی (عج) این انقلاب را با رهبری مقام معظم رهبری حفظ کنیم.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان زنده نگه‎ داشتن روز 13 آبان روز ملی استکبارستیزی را از وظایف همگانی دانست و گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعاری برآمده از تجربه‎های بسیار مردم ایران در طول سالیان متمادی است که با تمام وجود خوی استکباری آمریکا را تجربه کرده‎اند و فردا نیز با حضور در راهپیمایی عظیم و استکبارستیز 13 آبان بار دیگر نفرت قلبی خود را از دولت آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/2249/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول