اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل:

13 آبان کلید واژه تجلی جابه‌جایی قدرت در جهان بین ایران و آمریکا بود

فرماندار بابل گفت: 13 آبان کلید واژه تجلی جابه‌جایی قدرت در جهان بین ایران و آمریکا بود، حرکتی که در آغاز در ایران شروع شد اما امروز کل جهان را در برگرفته است.

13 آبان کلید واژه تجلی جابه‌جایی قدرت در جهان بین ایران و آمریکا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در مراسم به صدا در آوردن زنگ استکبارستیزی در هنرستان امام خمینی(ره) بابل اظهار داشت: 13 آبان جابه‌جایی قدرت بود، روزی که قدرت ظلم و استکبار جای خود را با قدرت حق و آزادی عوض کرد.

وی افزود: 13 آبان کلید واژه تجلی جابه‌جایی قدرت در جهان بین ایران وآمریکا بود، حرکتی که در آغاز در ایران شروع شد اما امروز کل جهان را در برگرفته است.

مهدوی خطاب به دانش‌آموزان گفت: ما غبطه نسل شما را می‌خوریم زیرا در مقطع زمانی ما نه اینکه هرگز مسئول و شخصیت‌های شهرستانی در بین ما حضور نمی‌یافتند، و نه تنها ما را تشویق به دینداری و استکبارستیزی نمی‌کردند بلکه روحیه عکس آن‌را در ما تقویت می‌کردند.

این مسئول افزود: شرایط ما خفقان و شرایط شما آزاد است امروز معلمان شما مروجان اندیشه و افکار ناب الهی هستند، امروز معلمان دانش‌آموزان را درک می‌کنند و شما دانش‌آموزان نیز شرایط را مشتاقانه پذیرا بوده و با آگاهی و شوق کامل در راهپیمایی و حرکت تو بنده‌ای که در آن مقطع همرزمان شما شروع کردند ادامه می‌دهید.

مهدوی بیان داشت: آنها فکر می‌کردند با ایجاد ترس دست از حقانیت خود بر می‌داریم اما غافل از اینکه پایدارتر از همیشه ایستاده‌ایم تا یادآور حماسه 13 آبان برای همه نسل‌ها باشیم.

فرماندار بابل خاطرنشان کرد: همه شما مطمئن هستید این جابه‌جایی قدرت و این نهضت آن‌قدر ادامه دارد تا به دست ولی امر مسلمین رسیده و عدل و داد در کره زمین گسترده شود.

وی افزود: در این جابه‌جایی قدرت کسی موفق است که خود را با ذات باری تعالی گره بزند، ایمانش را ارتقا داده و به جایی برسد که شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز رسیدند و گرنه ما با آمریکا چه دشمنی داریم جز اینکه آنها دنبال پوچ‌گرایی انسان و ما بر اساس دستور الهی و مکتبی خود به‌دنبال ارتقای بشریت هستیم.

مهدوی با اشاره به اینکه قدرت باید به دست صاحبان اصلی قدرت یعنی مکتب تشیع برسد اذعان داشت: باید پایبند مکتب بود چون این دستور الهی است و برای همین 124 هزار پیامبر بر مردم نازل شدند، باید قدردان این نعمت بود و در این مسیر الهی حرکت کرد.

فرماندار بابل اظهار داشت: نه تنها این روز بلکه در تمام ساعات و ثانیه‌های تحصیلی سعی در ارتقا علمی خود داشته باشید چون هرگاه علم و ایمان همگام باشند به اهداف شهدا کربلا و شهدا نظام می‌رسید.

به گزارش فارس، زنگ ضداستکباری به طور نمادین توسط فرماندار بابل در هنرستان امام خمینی(ره) همزمان با تمام مدارس بابل نواخته شد.

انتهای پیام/86009/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول