اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

خروش حسینی اردبیلی‌ها در 13 آبان آغاز شد

همزمان با یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خروش و خیز حسینی مردم ولایت‌مدار اردبیل در تبری جستن از مستکبران و شیاطین روزگار آغاز شد.

خروش حسینی اردبیلی‌ها در 13 آبان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که از صبح امروز همزمان در 21 شهر استان اردبیل آغاز شد مردم مومن، ولایت‌مدار و حسینی استان اردبیل در عزمی راسخ و اراده فولادین از آمریکا و ایادی ظالم استکباری تبری جسته و از آنها اعلام بیزاری کردند.

در این راهپیمایی که دانش‌آموزان و دانشجویان در گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرزندان شجاع دهه 50 در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا پیشتاز این خروش و عزم راسخ هستند با فریادهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» اوج نفرت و بیزاری خود را از دشمنان و معاندان اسلام اعلام کرده و خیابان‌های اردبیل را به صحنه باشکوه همبستگی ملی در تبعیت از فرمان ولایت فقیه و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب در اعلام خشم و نفرت از مستکبران روزگار اظهار داشتند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم اردبیل در صحنه حضور دارند شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یک صدا ضمن برائت از شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار از دولتمردان یازدهم خواستند تا در مذاکرات هسته‌ای ضمن پایبندی به حق و حقوق ملت ایران در برابر خواسته نامشروع غرب کوتاه نیامده و مواضع حکیمانه، عالمانه و غیرتمندانه ایران را در صحنه بین‌المللی اعلام کنند.

در پارچه نوشته و پلاکارد‌هایی که راهپیمایی‌کنندگان در دست گرفته‌اند ضمن محکوم کردن حرکت‌های دد‌منشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بر وحدت و همدلی مسئولان و قوای سه‌گانه تاکید شده و تبعیت از ولایت و امامت جامعه تنها راه فائق آمدن بر مشکلات و نارسایی اعلام شده است.

راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که از دقایقی پیش آغاز شده در مرکز استان در دو مسیر جداگانه در حال برگزاری است که مسیر اول از میدان شریعتی تا میدان مصلی برای برادران و مسیر دوم نیز از میدان جمهوری اسلامی (ژاندارمری سابق) به سمت مصلی اردبیل خواهد بود که در نهایت شرکت‌کنندگان در میدان مصلی جمع شده و اوج نفرت و خشم خود از آمریکا و همپیمانانش در حرکت‌های ددمنشانه و تفرقه‌انداز علیه جمهوری اسلامی مطرح ‌کنند.

راهپیمایی امسال با توجه به فضای شکل گرفته در منطقه و مذاکرات اخیر و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری از حال و هوای خاص برخوردار است به طوری که شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن اعلام تبعیت بی چون و چرا از فرمایشات گران‌سنگ رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران بر توسعه فضای همدلی مسئولان و لزوم آگاهی و بصیرت در مقابل دستورات استکبار جهانی یادآور شدند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول