اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه صنعت نفت با ارسال بیانیه‌ای

همه مصیبت‌ ما زیر سر آمریکاست/ امسال صدای شعار 13 آبان کوبنده‌تر است

دانشگاه صنعت نفت با ارسال بیانیه‌ای اظهار داشته است: همه مصیبت‌ ما زیر سر آمریکاست و آمریکا شیطان بزرگ است.

همه مصیبت‌ ما زیر سر آمریکاست/ امسال صدای شعار 13 آبان کوبنده‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، دانشگاه صنعت نفت با ارسال بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس این استان ارسال شده، آورده است: الحمدالله انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری بدون گرایش به چپ و راست به حیات طیبه خود ادامه داده است.

در این بیانیه گفته شده است: این ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و تکامل برای دشمنان داخلی و خارجی غیرقابل تحمل بوده و مدام در کمین‌اند تا ملت مسلمان ایران را از خانه عزت و اعتبار پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) رانده و از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی دور کنند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: آری آمریکا، شیطان بزرگ می‌خواهد ابرقدرت، آقا، ولی و قیم ما باشد و ما ضعیف، نوکر و جیره‌خوار او؛ آمریکای جنایتکار دشمن شماره یک امت اسلامی و مظهر طاغوت است و ماهیت انقلاب اسلامی نیز مبارزه با سلطه‌طلب و طاغوت است.

دانشگاه صنعت نفت که به مناسبت 13 آبان منتشر شده آورده است: ما هرگز برای لبخند آمریکا دست از مبارزه با طاغوت، حمایت از فلسطین، لبنان و بحرین و دیگر مستضعفین، و دفاع از حقوق انرژی هسته‌ای و نیز اجرای کامل احکام اسلامی بر نخواهیم داشت.

در این بیانیه ذکر شده است: دانشگاه صنعت نفت با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در صراط مستقیم مقاومت با تبری از نظام سلطه و استکبار استوار گام برداشته و بر این باور امام خود خواهد بود که: "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. آمریکا در مقابل مسلمین نمی‌تواند خودنمایی کند ما یقین داریم اگر دقیقا به وظیفه‌‌مان که مبارزه با آمریکای جنایتکار است ادامه دهیم فرزندان‌مان شهد پیروزی را خواهند چشید."

در پایان این بیانیه عنوان شده است: ما جامعه دانشگاهی صنعت نفت؛ اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعت نفت، همگام با امت اسلامی با شکوه‌تر از همیشه در مراسم یوم‌الله 13 آبان شرکت و شعار "مرگ بر آمریکا" را کوبنده‌تر از سال‌های قبل در روز استکبار ستیزی سر خواهیم داد.

انتهای پیام/72001/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول