اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی:

آمریکا با وجود خباثت‌ها ارزش دوستی و حسن‌نیت ملت ایران را ندارد

بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکا با وجود خباثت‌ها و سرسپردگی‌اش نسبت به صهیونیسم جهانی، ارزش دوستی و حسن نیت ملت ایران را ندارد و باید با دشمن با زبان اقتدار و عزت سخن گفت.

آمریکا با وجود خباثت‌ها ارزش دوستی و حسن‌نیت ملت ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی طی بیانیه‌ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: آنچه مسلم است، نظام برخواسته از اسلام و اراده عمومی مردم هیچگاه به دنبال دشمنی و خصومت با هیچ کشوری نبوده و همیشه حقوق ملتها را محترم شمرده اما رو در رویی امروز با جهانخواران آمریکایی و ایادی او و غاصبان سرزمین فلسطین به خاطر آن است که آنان به سرمایه‌ها و ظرفیت‌های مادی و معنوی ملت‌های مسلمان چشم طمع دوخته و بسان سارقان شب‌رو در کمین فرصت برای غارت میراث دینی و ملی ما نشسته‌اند.

رفتاری که از نظام اسلامی و جنبش‌های بیداری اسلامی مشاهده می‌شود؛ تنها ثمره بیداری و هوشیاری آنان است که از وجود دشمن و حیله‌های او آگاه شده و زخم‌های کهنه گذشته را از رفتارهای ظالمانه و حقارت آمیز دشمنان به خاطر سپرده و با تمام وجود از منافع و مصالح خویش دفاع می‌کنند.

عمق دشمنی‌ها و شدت ضرباتی که استکبار جهانی بر ملت‌های مظلوم جهان به ویژه مسلمانان و امت خداجوی ایران وارد ساخته به قدری است که به سادگی خاطره  آن محو نخواهد شد و هوشمندی و بصیرت ملت انقلابی ایران به حدی است که فرق بین مذاکره واقعی و مبتنی بر احترام و رعایت حقوق مسلم ملت‌ها را با لبخندها ساختگی و مذاکره فریبکارانه می‌فهمد و دل به هیاهوی رسانه‌ای خوش نخواهد کرد.

ملت ایران هوشیارتر از آن است که با لبخند و دست دادن دیپلماتیک، صحنه مواجهه با سلطه‌گران را ترک کند. این ملت، درس‌آموخته مکتب عاشورا است و مصمم است از تکرار تاریخ که منجر به رو سیاهی مردم بی بصیرت کوفه شد؛ جلوگیری کرده و پشت سر امام خویش، در برابر ظالمان و مستکبران جهانی ایستادگی کند.

این بیانیه می‌افزاید: ملت ایران، هوشیار باشید که عده ای قصد دارند، آرزوهای برباد رفته خود در پذیرش سلطه مستکبران را عملی سازند و با تزریق بی‌تفاوتی نسبت به سرنوشت ملت‌های مظلوم مسلمان، و بهره‌گیری از حربه تحریم و گرانی‌های هدایت شده و جهت‌دار، ملت را از صحنه  مقابله با دشمنان خارج ساخته و رهبری را مجبور به پذیرش خواسته‌های خود نمایند اما به یقین این آرزو را به گور خواهند برد چرا که نه رهبری فرزانه و حکیم ما تسلیم خواسته‌های آنان خواهد شد و نه ملت رشید و انقلابی ایران، دست از مبارزه و مقاومت بر خواهد داشت.

برخی افراد از شرایط به وجود آمده چنان به وجد آمده‌اند که گویا مشاعر سیاسی خود را از دست داده و برخلاف توصیه‌های دلسوزانه امام راحل (ره) به یکباره و یک طرفه خواستار آشتی ذلت بار شده‌اند و می‌خواهند که ملت، خاطره تمام اقدامات خصمانه آمریکا را فراموش کرده و شعار « مرگ برآمریکا» را کنار بگذارند و نماد ظلم و ستم آمریکایی را به آتش نکشیده و در همراهی با لبخند تلخ دشمن، جشن وابستگی و سرسپردگی برپا کنند. « هیهات منا الذله»

اساتید و فضلاء، مدیران، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه علمیه خراسان با هوشیاری انقلابی خویش در راهپیمایی با شکوه 13 آبان، نشان خواهند داد که آمریکا با وجود خباثت‌ها و سرسپردگی‌اش نسبت به صهیونیسم جهانی، ارزش دوستی و حسن نیت ملت ایران را ندارد و باید با دشمن با زبان اقتدار و عزت سخن گفت.

بسیجیان در کنار ملت شریف ایران آماده اند که در تبعیت کامل از رهبری معظم انقلاب، مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی را با همت خویش برطرف نموده و این بهانه را از دشمن بگیرند و برای همیشه دشمنان و ایادی داخلی آنان را خلع سلاح نمایند.

بسیجیان ، این بار با شکوه‌تر از همیشه می آیند تا ثابت کنند زبان تحریم و تهدید در برابر ملت ایران بریده است و اگر کسانی به دنبال آشتی هستند،  لزوماً و باید ابتدا خطاهای گذشته را جبران کنند و سپس با صداقت و احترام  با این ملت سخن گویند و آنگاه دست دوستی دراز کنند اما تا زمانی که دشمنیها ادامه دارد و حیله‌ها و نیرنگ‌ها به کار بسته می‌شود و تمام گزینه‌ها بر روی میز است، شعار ملت ایران همچنان مرگ بر آمریکا خواهد بود و این اصلی‌ترین موضع ملت ایران در برابر سلطه‌گری شیطان بزرگ آمریکا است.

طلاب و روحانیون بسیجی خراسان رضوی ضمن حضور در راهپیمایی 13 آبان و سردادن فریاد مرگ برآمریکا، از ملت انقلابی ایران نیز می‌خواهند که چون همیشه با حضور توفنده خویش در صحنه، مشت دیگری بر دهان سران نظام سلطه و وابستگان به آنها بکوبند و مکر و خیانت در هم آمیخته جبهه باطل را خنثی سازند.

انتهای پیام/2202/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول