اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

نظارت اولویت نخست بازرسی محسوب می‌شود

رئیس سازمان بازرسی کل کشور سیاست و اولویت نخست سازمان بازرسی را نظارت عنوان کرد و گفت: اگر انحرافی در این مسیر مشاهده شد تذکر، تذکر و تذکر اولویت اقدامات در بازرسی محسوب می‌شود.

نظارت اولویت نخست بازرسی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر سراج ظهر امروز در مراسم تودیع سرپرست و معارفه مدیرکل بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه ماهیت کار بازرسی قضایی محسوب می‌شود، اظهار داشت: از این رو باید متصدی این سمت قاضی و دارای پایه 11 یعنی همان آخرین پایه باشد.

وی دلیل عدم صدور حکم مدیر کلی برای سرپرست اداره کل بازرسی استان زنجان را نداشتن پایه 11 عنوان کرد و افزود: از این رو با وجود همه مشکلات موجود از نیروهای موجود در استان قزوین برای تصدی این سمت در استان زنجان کمک گرفته شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه خروجی بازرسی باید توسط قاضی تایید شده باشد، اضافه کرد: عدم وجود یک قاضی در راس اداره کل استان موجب طولانی شدن زمان دادرسی‌ها می‌شود.

این مسئول نظارت بر حسن اجرای امور و تلاش برای اصلاح را از موارد قانونی مندرج در بازرسی اعلام کرد و گفت: هر جا قانونی باشد باید ناظر اجرای صحیح آن هم وجود داشته باشد.

سراج نظارت را سیاست نخست سازمان بازرسی عنوان کرد و افزود: اگر انحرافی در این مسیر مشاهده شد تذکر، تذکر و تذکر اولیت اقدامات بازرسی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: بازرسی فقط زمانی برای برخورد با تخلف وارد می‌شود که انحرافات ثابت شده باشد و در این صورت است که دیگر هیچ‌گونه اغماضی نباید انجام شود.

انتهای پیام/73004/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول