اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای اداری صورت گرفت

تقـدیر رئیـس ســازمـان بـازرسی از فـرمـاندار شـهرسـتان چـابـهـار

رئیس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد قاطعانه و مستمر فرماندار ویژه شهرستان چابهار اقدامات فرماندار چابهار را در راستای برنامه سازمان بازرسی موثر و مطلوب ارزیابی کرد.

تقـدیر رئیـس ســازمـان بـازرسی از فـرمـاندار شـهرسـتان چـابـهـار

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، محمد‌رضا میرزاده عصر امروز در جسله شورای اداری شهرستان چابهار اظهار داشت: اقدامات ارزنده و قاطعانه فرماندار ویژه شهرستان چابهار  در راستای برنامه‌های سازمان بازرسی قابل تقدیر بوده و بطور حتم با این حمایت‌های همه جانبه فرماندار پیگیر این شهرستان، با استقرار اداره بازرسی  می تواتیم در ابعاد مختلف شاهد موفقیت‌های خوبی خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به وظایف سازمان بازرسی در حوزه نظارت و بازرسی و نظارت پذیری مدیران دستگاه‌های اجرایی و درون سازمانی کردن نظارت برای شفاف‌سازی و روان سازی وظایف دستگاه‌های اجرایی، افزود: این تعامل دو طرفه می‌تواند بسیاری از تهدیدات خاموش در دستگاه‌ها را به فرصت‌های طلایی در راستای تقویت سلامت دستگاه مبدل که این مهم بستر ساز رشد و شکوفایی دستگاه‌های اداری را به همراه دارد‌.

انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول