اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

توسعه و پیشرفت چابهار با حضور سازمان بازرسی شتاب می‌گیرد

فرماندار ویژه شهرستان چابهار گفت: استقرار سازمان بازرسی در شهرستان بندی چابهار، می‌تواند شتاب هدفمندی به این شهرستان استراتژیک در راستای توسعه همه جانبه بخشد.

توسعه و پیشرفت چابهار با حضور سازمان بازرسی شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، ایرج حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار که با حضور رئیس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: امروز دیگر نگاه صرفاً مچ‌گیری سازمان بازرسی از دستگاه‌ها و ادارات مختلف به نگاه اصلاحی و تشویقی تغییر یافته است که این می‌تواند بسترساز موفقیت بیش از پیش سازمان بازرسی در نظارت دقیق و هدفمند از دستگاه‌ها را فراهم سازد.

وی با اشاره به اینکه نظارت مستمر بازدارندگی ایجاد می‌کند، تصریح کرد: بازرسی همیشه منتهی به توبیخ نخواهد شد؛ در صورتی که مدیران با اشراف کامل بر وظایف خود، گام بردارند، به طور حتم مورد تقدیر نیز در بازرسی‌ها قرار خواهند گرفت و باید در این راستا حرکت کنیم و تفکر توبیخ محوری در بازرسی را با اصلاح محوری جایگزین کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: نتیجه بازرسی‌ها، علاوه بر بازدارندگی از تخلفات، نقش‌ بسیار مؤثری در سلامت دستگاه‌های اداری ایفا می‌کند و با راه‌اندازی سازمان بازرسی در شهرستان چابهار در آینده نزدیک، این دستگاه نظارتی می‌تواند به عنوان مشاوری امین و دلسوز مدیران را درانجام وظایف یاری کند.

حیدری با درخواست از رئیس سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان مبنی بر اینکه اولین بازرسی را از فرمانداری این شهرستان آغاز کند، عنوان کرد: ما با این درخواست حس نیت خود را نشان داده و نتیجه این بازرسی هرچه که باشد بنده به عنوان فرماندار ویژه شهرستان چابهار از آن استقبال خواهم کرد و باید مدیران نیز مشتاقانه پذیرای بازرسی سازمان بازرسی باشند.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از تلاش‌های سرپرست فعلی شهرداری بندر چابهار تصریح کرد:شورای شهر با توجه به هم دلی و هم فکری بسیار خوبی که که بین آنها وجود دارد و این مهم کم نظیر است و باید از این پتانسیل برای پیگیری سریع و بدون اتلاف وقت پروژه‌های عمرانی شهر چابهار که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده، به طور هدفمند برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار یادآور شد: مردم به عنوان ناظرین بر عملکرد ما، همه تغییرات را در سطح شهر رصد داشته و به خوبی واقف هستند که چه افرادی کار می‌کنند و باید به یاد داشته باشیم همین مردم ما را انتخاب کرده‌اند و باید پاسخگوی عملکرد خود باشیم.

حیدری در پایان اذعان کرد: شورای شهر باید با دقت بالا تمامی پروژه‌های در حال انجام را مورد رصد قرار داده و موانع پیش‌روی آنها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنند تا شاهد توسعه شتاب‌دار شهر بندری چابهار در ابعاد مختلف باشیم.

انتهای پیام/75004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول