اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان قم عنوان کرد

تعامل خوب دادگستری و بازرسی در استان قم

رئیس کل دادگستری استان قم گفت: تعاملات خوبی تاکنون میان دادگستری و اداره کل بازرسی قم وجود داشته و اقدامات بر اساس هماهنگی صورت گرفته است.

تعامل خوب دادگستری و بازرسی در استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام حمزه خلیلی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل بازرسی سابق و جدید قم که در دادگستری قم برگزار شد، اظهار کرد: امیرمؤمنان(ع) در وصیت به فرزندشان می‌فرمایند «تجربه گذشته را ضمیمه کار خود قرار بده زیرا عمر تو آن‌قدر نیست که بخواهی دوباره تجربه کنی» به همین دلیل تجربیات گذشته باید همواره مدنظر مدیران جدید باشد.

وی افزود: باید تجربه‌هایی را که در سازمان‌های گوناگون و از گذشته به یادگار مانده را در ابتدای دوره‌های مدیریت جدید به کار بندیم و مکلف به این کار هستیم زیرا نگاه‌های دینی و شرعی همواره در نظام اسلامی وجود دارد و برای ادامه خدمت نیز باید همان تجربیات را به کار بست تا کشور به سوی پیشرفت حرکت کند.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان این‌که باید با حفظ تجارب گذشته به تجربه‌اندوزی و کسب نگاه‌ها و اندیشه‌های جدید بپردازیم، گفت: تنها در این صورت می‌توانیم رشد و پیشرفت را در آینه آینده ببینیم.

وی ادامه داد: رئیس جدید سازمان بازرسی کل کشور نگاه وسیع قضایی دارد و امیدواریم این سازمان روز به روز در راستای ارتقای خود حرکت کند و به آنچه مطلوب است، دست یابد.

خلیلی با بیان اینکه مدیران کل استانی بازرسی هم بر اساس همین اندیشه بر سر کار می‌آیند، عنوان داشت: تعاملات خوبی تاکنون میان دادگستری و اداره کل بازرسی قم وجود داشته و اقدامات بر اساس هماهنگی انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قم اضافه کرد: مدیر جدید بازرسی قم نیز تاکنون در مسئولیت اجرای احکام فعالیت خوبی داشته و با وجود مشکلاتی که در قم وجود دارد اما در زمینه اجرای احکام شاهد اقدامات مثبتی بوده‌ایم؛ شخصی که در این سمت مشغول فعالیت است باید تدبیر و مدیریت خوبی داشته باشد و آقای صلبی هم تاکنون که در این مسئولیت بوده تدابیر و تلاش قابل تحسینی را نشان داده است.

وی بیان داشت: امیدواریم وی با همین تدبیر و نگاه در سمت بازرسی استان قم فعالیت خود را پیگیری کند و توفیقات روز افزون داشته باشد.

انتهای پیام/78004/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول