اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

تفکر بسیجی آموزش ولایت‌پذیری در جامعه است

فرماندار آبیک تفکر بسیجی را آموزش ولایت‌پذیری در جامعه دانست و گفت: وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در بین قشرهای مختلف جامعه سبب تقویت جایگاه مردم در راهبرد نظام اسلامی می‌شود.

تفکر بسیجی آموزش ولایت‌پذیری در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی سوره و با حضور دانش‌آموزان دبیرستان‌های دخترانه متانت، سوره، سمائیان و الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: وجود تفکر و فرهنگ بسیجی در بین قشرهای مختلف جامعه سبب تقویت جایگاه مردم در راهبرد نظام اسلامی می‌شود.

وی افزود: بسیج تنها نیروی 100 درصدی مردم است که دشمنان قسم‌خورده انقلاب، به دلیل وجود چنین تفکری در ایران اسلامی هراس دارند و به مقابله می‌پردازند.

فرماندار آبیک ادامه داد: درست است که در دوران دفاع مقدس معنویت بسیار بود و جوانان و نوجوانان زیادی رهسپار جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و جانشان را فدا کردند ولی امروز نیز دانش‌آموزان همان شور و معنویت نوجوانان دوران جنگ تحمیلی را دارند.

داداشی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید با الگوگیری از شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز در عرصه علمی تلاش کرده و در دنیا بیش از پیش حرفی برای گفتن داشته باشند که امروز شاهد ثمره تلاش علمی فرزندان این مرز و بوم در زمینه انرژی هسته‌ای، فناوری‌های مختلف نانو و پزشکی و هوا و فضا و نظامی هستیم.

این مسئول بیان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند که شهید فهمیده‌ها رفتند تا اسلام و انقلاب پایدار و زنده بماند بنابر این دانش‌آموزان نیز باید با تحصیل علم و تهذیب نفس، راه شهدا را ادامه داده و به فتح قله‌های علمی دست یافته و نظام را به جایگاه رفیع علمی برسانند.

فرماندار آبیک واحدهای بسیج در مدارس را بهترین محل برای نمایش فعالیت‌های نوجوانان و جوانان در عرصه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ذکر کرد و افزود: نهادینه شدن تفکر بسیجی سبب تقویت روحیه معنویت، ایثار و خودباوری و افزایش خودشناسی در دانش‌آموزان می‌شود که البته بسیج دانش‌آموزی در تحقق این امر موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول