اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چناران:

عید قربان عید اطاعت و ولایت‌پذیری است

امام جمعه چناران گفت: عید قربان عید اطاعت و ولایت‌پذیری است.

عید قربان عید اطاعت و ولایت‌پذیری است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان گفت: در این عید خداوند در سایه عبودیت و بندگی، بندگان خود را امتحان می‌کند و عید قربان روز تمرین الهی است.

وی افزود: خداباوری، خدامحوری و خداداوری را باید در زندگی سرلوحه قرار دهیم و در تمام زوایای زندگی خدا را باور کنیم و محور قرار دهیم.

وی با بیان اینکه حدود سه میلیون نفر از سراسر دنیا در کنگره بین‌المللی حج‌، حاجی می‌شوند، ادامه داد: حج بزرگترین ظرفیت اسلام است اما متاسفانه این ظرفیت در عربستان در دست نااهلان است.

امام جمعه چناران بیان داشت: لحظه‌لحظه حج پیام دارد، پیام حج وحدت و همدلی است، امروزه وهابیت کثیف با دین مبین اسلام بازی می‌کند و فتواهایی صادر می‌کند که شرم‌آور است و هیچ دین و مرام و مذهبی چنین گستاخی را نمی‌پذیرد.

تاجی به پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره حج اشاره کرد و گفت: داروی درمان اختلافات و جنگ و نزاع بین فرقه‌های مختلف اسلامی و نجات از وضعیت بحران‌زده کنونی در بعضی از کشورهای اسلامی وحدت و یکپارچگی و شناخت دشمن و حیله‌های آنان است که باید همه بشناسند و بصیرتشان را افزایش دهند و گول ترفندهای فریب‌کارانه به ظاهر اسلامی دشمنان را نخورند.

وی تصریح کرد: علمای جهان اسلام باید با احساس مسئولیت و وظیفه به مقابله با مفسدان و کسانی که فتواهای غیرشرعی می‌دهند، برخیزند.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول