اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر در مجلس:

شعار مرگ بر آمریکا بدون تغییر رفتار آمریکا پابرجاست

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دنیای استکبار بازیچه دست صهیونیسم است، گفت: تا زمانی‌که رویکرد و رفتار آمریکا تغییر نکند، شعار مرگ بر آمریکا پابرجاست.

شعار مرگ بر آمریکا بدون تغییر رفتار آمریکا پابرجاست

محمدابراهیم محبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: 13 آبان ماه یکی از ایام‌الله در تاریخ است که ملت ایران در این روز اراده آهنین خود برای مبارزه با آمریکا را نشان داد.

محبی تصریح کرد: خشم مقدس انقلابی ملت موجب شد لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام راحل تسخیر شود.

وی با اشاره به اینکه این روز نماد مبارزه با استکبار است، اعلام کرد: مراسم 13 آبان ماه امسال برای حفظ روح استکبارستیزی و ادامه راه امام (ره) باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود و همه در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

به گفته نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی، ملت ایران برای حفظ استقلال و آزادی خویش و دفاع از جمهوری اسلامی، ذره‌ای از مواضع خود کوتاه نمی‌آید.

محبی تاکید کرد: تا زمانی‌که رویکرد و رفتار آمریکا تغییر نکند، شعار مرگ بر آمریکا پابرجاست و ملت ایران به پشتوانه اعتقادات خود، هدایت‌های پیامبرگونه مقام معظم رهبری و اتحاد یکپارچه راه پرافتخار انقلاب و شهدا را ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه هرگز از مذاکره هراس نداریم، بیان داشت: ملت ایران دارای رهبر الهی و اعتقادات روشنی است و در مذاکرات نیز با قدرت وارد می‌شویم.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اعتقاد داریم دنیای استکبار بازیچه دست صهیونیسم است و به همین دلیل هرگز قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/2700/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول