اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید سعید فطر

محدودیت‌های ترافیکی در اراک اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید سعید فطر در اراک خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در اراک اعمال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالفضل امیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت عید سعید فطر و رفاه و آسایش مردم برای حضور در نماز با شکوه عید سعید فطر؛ فردا محدودیت‌های ترافیکی در اراک اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد ترافیک، این محدودیت ترافیکی از ساعت پنج صبح روز جمعه در خیابان‌های اطراف و منتهی به مصلی، خیابان شهید بهشتی (مسجد حاج آقا صابر)، خیابان‌های منتهی به مسجد الزهرا(س) و مسجد سیدها اعمال خواهد شد که در صورت نیاز محدودیت ترافیکی در سایر مساجد پر تردد نیز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: امیدواریم رانندگان عزیز در اجرای این طرح همکاری مناسبی با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند و با توجه به اینکه خانواده‌ها برای شرکت در نماز عید سعید فطر به مساجد می‌روند شلوغی خیابان‌ها دور از انتظار نیست که با اجرای این طرح ترافیکی از بروز مشکلات جلوگیری خواهد شد.

امیدی بیان داشت: بعد از برگزاری نماز عید سعید فطر طرح متوقف و رفت و آمد طبق روال گذشته ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/87001/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول