اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی خبر داد

کسب دو مدال طلا و برنز رکابزنان خراسان جنوبی در رقابت‎های کشوری

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی از اعزام تیم دوچرخه سواری استان به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور خبر داد و گفت: در این رقابت‎ها رکابزنان خراسان جنوبی دو مدال طلا و برنز این مسابقات را از آن خود کردند.

کسب دو مدال طلا و برنز رکابزنان خراسان جنوبی در رقابت‎های کشوری

زهره حسن‎پور امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم دوچرخه سواری پیشکسوتان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد.

وی افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور با شرکت 97 رکابزن در قالب 20 تیم از استان‎های مختلف کشور به مدت دو روز و به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی ادامه داد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در هشت رده سنی 30 تا 60 سال برگزار شد که رکاب‌زنان پیشکسوت در دو بخش تایم تریل و استقامت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مهدی برجی، از خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی پیشکسوتان در رشته تایم تریل

حسن‎پور خاطرنشان کرد: در رشته تایم تریل مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور، در رده سنی 30 تا 40 سال حدود 20 تیم رکابزنان در یک رقابت تنگاتنگ حضور داشتند که دوچرخه سوار خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی اذعان داشت: مهدی برجی از خراسان جنوبی در رده سنی 30 تا 40 سال نشان طلای این مسابقات را کسب کرد، محمد باوی از خوزستان، فریدون دباغ و بی‍ژن امیرآخوری از گیلان، احمد برزگر از فارس، فیروز قاسمی از زنجان، مالک مهجور از خراسان رضوی الف، سید محمد مذهبی از یزد نیز نفرات نخست سایر رده‎های سنی این بخش بودند.

کسب مدال برنز رقابت‌های قهرمانی دوچرخه سواری رده سنی 40 تا 44 توسط رکابزن خراسان جنوبی

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان جنوبی یادآور شد: مسابقات دو چرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در رده سنی 40 تا 44 سال با حضور به حضور  18 تیم پیگیری شد که در انتها رضا مجاهدی از خراسان جنوبی با کسب مدال برنز این بخش از مسابقات در جایگاه سوم ایستاد.

حسن پور متذکر شد: در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی پیشکسوتان کشور در مجموع در دو بخش تایم تریل و استقامت، تیم یزد با کسب سه نشان طلا و یک برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم فارس با  دو نشان طلا، دو نقره و دو برنز دوم شد و تیم گیلان نیز با دو نشان طلا، یک نقره و سه برنز به مقام سوم دست یافت.

انتهای پیام/69014/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول