اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 13 آبان صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره مردمی «عمار» در یاسوج‌

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت 13 آبان‌ ماه جشنواره مردمی عمار در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره مردمی «عمار» در یاسوج‌

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری جشنواره مردمی عمار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: جشنواره مردمی عمار به مناسبت 13 آبان‌ماه روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در یاسوج برگزار می‌شود.

وی برنامه‌های اجرایی در جشنواره را به نمایش گذاشتن پنج مستند، چهار انیمیشن و یک نماهنگ عنوان کرد و افزود: این آثار هنری در محل سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول این جشنواره 10 فیلم اکران می‌شود، گفت: این جشنواره توسط دفتر انجمن سینمای جوانان در یاسوج برگزار می‌شود که امیدواریم مردم با حضور در جشنواره که به مناسبت 13 آبان‌ ماه برگزار می‌شود شور نشاط خاصی داشته باشد.

کمالوندی موضوعات محتوایی جشنواره مردمی «عمار» را پیرامون تاریخ انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و جنگ نرم عنوان کرد و اظهار داشت: این آثار به حوادث مربوط به تسخیر لانه جاسوسی و حوادث مرتبط با آن و سند چشم‌انداز 1404 می‌پردازد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش انیمیشن زمین‌گیر شدن پهپهاد آرکیو 70 آمریکایی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: امیدواریم با حضور مردمی در این جشنواره سهم خود را به این روز ادا کنیم.

وی به نمایش پنج مستند، چهار انیمیشن و یک نماهنگ در این جشنواره اشاره کرد و افزود: مستند «444 روز» با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی، مستند «صدای انقلاب» با موضوع جنگ نرم و مستند «بابا آمد» با موضوع جنگ نرم را مستندهای اجرایی عنوان کرد.

کمالوندی مستند «بنیاد دفاع از دموکراسی» با موضوع جنگ نرم، مستند «آذرخش» با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی و انیمیشن «پرواز تا بی‌نهایت» با موضوع جنگ نرم را از دیگر مستندها و انیمیشن‌های اجرایی در این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد انیمیشن «سوپرهایتیک» با موضوع جنگ نرم، انیمیشن «پرواز در غریب» با موضوع تاریخ انقلاب، انیمیشن «ناو وینسنس» با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی و نماهنگ «خاورمیانه جدید اسلام» با موضوع بیداری اسلامی را از جمله برنامه‌های جشنواره مردمی عمار در مرکز کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول