اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر چالوس:

مردم به حقوق شهروندی آشنا نیستند

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند.

مردم به حقوق شهروندی آشنا نیستند

طهمورث مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس یکی از مشکلات مدیریت شهری را اجرا کردن پروژه‌های متعدد به صورت همزمان دانست و بیان داشت: در برخی موارد این امر با مشکل بودجه برخورد می‌کند پس لازم است برای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی تصمیم‌گیری شده، پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند و بعد به اجرا درآیند.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در حوزه شهری این است که مردم به دلایل متعدد با حقوق شهروندی خود آشنا نیستند و رسانه‌ها می‌توانند در آشنایی حقوق شهروندی موثر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس تصریح کرد: آشنایی مردم با حقوق شهروندی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات موجود باشد.

وی گفت: نشست با اقشار مختلف یکی از برنامه‌های‌مان در جهت تعامل و همکاری شورا در سطح شهر است که در دستور کار شورا قرار دارد.

وی اذعان داشت: نهضت آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها یکی از برنامه‌های اساسی شورا و شهرداری است که در دستور کار قرار دارد و در زمینه پیاده‌روسازی نیز پیمانکار آن انتخاب شده و به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

مختاری در مورد نصب المان شهری در چالوس گفت: نصب المان شهری یکی از درخواست‌های شورا بوده و براساس معیارهایی که نیاز است برای نصب در میدان معلم فراخوان آن داده شده و منتظر هستیم تا علاقه‌مندان و هنرمندان طرح‌های خود را به شورا اعلام کنند.

انتهای پیام/2296/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول