اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهرستان خرم‌آباد:

انتخاب شهردار خرم‌آباد کذب محض است / شهردار فعلی هنوز شهردار است

عضو شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: خبر رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد مبنی بر اینکه شهردار خرم‌آباد انتخاب شده، کذب است و هیچگونه فردی تاکنون برای شهرداری این شهرستان انتخاب نشده است.

انتخاب شهردار خرم‌آباد کذب محض است / شهردار فعلی هنوز شهردار است

رستم کوشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد در خصوص اظهارنظرهای رئیس شورای اسلامی خرم‌آباد مبنی بر اینکه محمد حسین‌پور به عنوان شهردار خرم‌آباد انتخاب شده است، گفت: این خبر از اساس کذب است، چراکه در این جلسه از 13 عضو شورای اسلامی خرم‌آباد تنها هفت نفر حضور داشتند و از این تعداد هم تنها شش نفر رای موافق و یک نفر هم رای مخالف داده است، این درحالی است که این مصوبه باید به امضای 9 نفر برسد.

وی ضمن انتقاد از عملکرد رئیس شورای شهرستان خرم‌آباد اظهار داشت: متأسفانه هنوز شهردار خرم‌آباد انتخاب نشده که رئیس شورا دستور جلسه فردا را مبنی بر معرفی سرپرست شهردار خرم‌آباد گذاشته که از لحاظ قانونی این خلاف قانون است.

کوشکی یادآور شد: تا معرفی شهردار جدید همچنان هرمز نصیری شهردار خرم‌آباد است که چنانچه وی انتخاب شود، می‌تواند به کار خود ادامه دهد و اگر هم ایشان انتخاب نشدند، تا انتخاب شهردار می‌تواند به عنوان سرپرست به کار خود ادامه دهد.

عضو شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد گفت: در این خصوص نامه‌ای به فرمانداری و استانداری لرستان ارسال شده که این کار خلاف قانون است.

لازم به ذکر است، محمد مهرابی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد امروز در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های لرستان اعلام کرده که محمد حسین پور یکی از اعضای این شورا به عنوان شهردار خرم‌آباد به فرمانداری این شهر معرفی شده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول